Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate Content?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netbutikken MissMartins.dk, der skriver jeg alle mine tekst beskrivelser.. Men jeg sælger også på trendsales og miinto, og der kopierer jeg jo mine tekster over...

Så hvordan forholder det sig lige i forhold til min side og duplicate content?

Mvh Stine

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 19:35

Hej Stine.

Så vidt jeg ved, er det duplicate content. Din tekst står jo to steder på nettet.

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk
maling og tilbehør på nettet

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:37

Kommer helt an på hvor meget tekst du skriver.

Skriver du ikke så meget tekst, kan du være heldig at slippe af sted med det.

Skriver du flere linier, skal du overveje at korte det ned/skrive noget hurtigt til disse annoncer, og så linke dem over til din salgsside - så trækker du noget linkjuice den vej :)
(skal ikke kunne sige om deres regler tillader dette)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 19:52

Hej,

Alt tager jo tid, så kopierer jo dem lystigt over, det drejer sig om et par linjer...

Jeg kan ikke linke fra nogle af siderne over til min egen...

Dvs. jeg faktisk skal lave en ny beskrivelse til varerne på trendsales og miinto.

Hvor meget forskel skal der være i teksten for google ikke antager det som duplicate content.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:54

Der er nogen der nævner nolge procentsatser rundt omkring, jeg kan ikke huske dem.

Men hvorfor ikke bruge tiden på at gøre det så unikt som muligt? Så har du altså lige pludselig 3 sider i google, som kan trække kunder, fremfor du kun pt har 1?
Dog stadig med mest fokus på missmartins.dk :)

Hvis du ønsker så lidt tekst arbejde som muligt, kan du jo skrive en tekst til din egen side, og derefter en teaser/salgstekst til de 2 andre sider - idet du ikke vil optimere efter disse sider, er det lige meget, hvorvidt de bliver ramt af DC.

Jeg vil dog anbefale dig den første løsning

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 20:58

Hej Nick,

Jeg er alene om det, og der er meget meget arbejde, så har simpelthen ikke tid til og skrive 3 forskellige salgstekster.

Så tænker lidt som dig... skrive en til missmartins og en jeg kan bruge både på miinto og trendsales.

Vil jo helst have fokus på min side da jeg betaler gebyrer hos de andre, dog ikke så meget på ts som på miinto... Miinto tager rimelig godt fat for tiden, nogle er begyndt og lugte penge ;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:12

Stine Vestergaard:

Så tænker lidt som dig... skrive en til missmartins og en jeg kan bruge både på miinto og trendsales.

Det er helt klart vejen frem for dig, i din situation. Sørg for at have en god, fyldig, unik tekst på din egen side og skriv så en anden tekst, du kan bruge til de andre salgskanaler, du bruger. Så skader du ikke dig selv - og så kan Miinto og Trendsales m.fl. slås om, hvem der skal have placeringer på den tekst, du bruger hos dem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:14

Frank Hellerup Madsen:

Stine Vestergaard:

Det er helt klart vejen frem for dig, i din situation. Sørg for at have en god, fyldig, unik tekst på din egen side og skriv så en anden tekst, du kan bruge til de andre salgskanaler, du bruger. Så skader du ikke dig selv - og så kan Miinto og Trendsales m.fl. slås om, hvem der skal have placeringer på den tekst, du bruger hos dem.

enig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)