Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger en programmør-- habbo fansite!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoere! Mig og en ven søger en programmør gerne en ung en som skal kunne lave et fansite. Et habbo fansite som skal bestå af login, admin ting, og meget meget mere! www.zabbo.dk er et eksempel på en af de sider der findes, og det skal meget gerne være noget nyt! Vi vil gerne betale ikke over 200 kr, hvis det er, og du skal være fast! Håber nogle svare - Lasse

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:34

Hvis i finder en programmør som vil arbejde for så lav en løn. Så kan i sende ham i min retning bagefter.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:36

huntzyou:

Hej Aminoere! Mig og en ven søger en programmør gerne en ung en som skal kunne lave et fansite. Et habbo fansite som skal bestå af login, admin ting, og meget meget mere! www.zabbo.dk er et eksempel på en af de sider der findes, og det skal meget gerne være noget nyt! Vi vil gerne betale ikke over 200 kr, hvis det er, og du skal være fast! Håber nogle svare - Lasse

I kommer ikke særlig langt med 200kr :)

Der tror jeg det er bedre at spare op indtil i ihvertfald har en 10.000kr, hvis systemet alså ikke skal bygges på en eksisterende platform:)

Men held og lykke med det da:)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:39

Kim Vinberg:

Hvis i finder en programmør som vil arbejde for så lav en løn. Så kan i sende ham i min retning bagefter.

Yes

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg kan lave det for 500kr.

Hilsen Korn

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:46

Det vi mener er om der er en herinde som har lyst til at gøre det for hyggens skyld.

Det skal være et fansite hvor alle kan være med jo? Du kommer til at være med i et socialt, og professionelt team som vil have det sjovt med dig samtidig :)! Det med vi skal spare 10k op? Arh :) Nu er det ment at det skal være en som gider det her for at være med i et godt ''habbo'' samfund, istedet for at man skal betale dyre fordomme :) De fleste habbo fansites bliver jo lavet af unge, som har interesse for dette emne, og det er derfor.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:49

Mads:

Det vi mener er om der er en herinde som har lyst til at gøre det for hyggens skyld.

Det skal være et fansite hvor alle kan være med jo? Du kommer til at være med i et socialt, og professionelt team som vil have det sjovt med dig samtidig :)! Det med vi skal spare 10k op? Arh :) Nu er det ment at det skal være en som gider det her for at være med i et godt ''habbo'' samfund, istedet for at man skal betale dyre fordomme :) De fleste habbo fansites bliver jo lavet af unge, som har interesse for dette emne, og det er derfor.

Ja okay:) mads... så skulle i nok havde formuleret jer på en anden måde:)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:52

Ja og det fik jeg så lige gjort :)!

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:54

Hvis i leder efter folk der vil gøre det fordi de elsker Habbo-hotel og det social omkring det, så tror jeg i vil have mere succes med at lede på Habbo end på Amino :-)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:54

Mads:

Ja og det fik jeg så lige gjort :)!

Nemlig:)Yes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)