Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjul email for robotter - hvordan?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det eneste sted på sitet min mailadresse er angivet er i .php mailformularen.
Da emailadressen er oprettet specielt til dette formål og aldrig har været brugt til at sende/modtage noget som helst andet, tja så konkluderer min logiske sans, at det må være en eller anden spamrobot, som har opsnuset min mail og efterfølgende spammer den.
Men da jeg ikke er specielt teknisk anlagt skal jeg ikke kunne udelukke, at der sendes via formularen på siden.
Jeg ville dog mene, at hvis spammen kom ind via formularen på siden, så ville spammailen også have- og se ud som min standardmail/tekst i formularen.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:28
Prøv at kigge på denne artikel, hvor du kan finde nogle løsninger: http://www.html.dk/artikler/00041/

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:36
Det kunne såmænd også blot være spambots der prøver tilfældige navne, såsom info,mail,billing,support @ <domæne>

Det ser jeg ofte i statistikken, hvor de bare hamrer mails afsted i håb om at ramme noget

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:18
Hvis du har aktiveret "Catch all" under din mail adminstration eller hvis du har en typisk mail som f.eks info@mit_domæne_navn.dk kan det sagtens forholde sig som Anders skriver - lyder som det mest sandsynlige når de mails du modtager ikke er sat op på måde som din standardmail fra din mail form. Catch all kan nemt deaktiveres.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)