Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Sponsorcar?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er blevet kontaktet af en sælger fra Sponsorcar. Er der nogen der kender til det, som har prøvet det, og kan sige noget om effekten. Pricippet lyder meget fint, men jeg har svært ved at vurdere, hvor meget vi som webbutik kan få ud af, at der kører biler rundt med reklamer for vores butik.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 15. Jan 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:47
Hejsa

Jeg er selv medlem hos sponsorcar.dk så kender deres system til medlemmerne,

hvor man bliver betalt for at enten og køre med et "lille" klistermærke. Eller man skal klikke på links.

Man tjenere lidt på at klikke på links, men køre man med "klistermærkerne" så får man enten et gavekort eller en eller anden lille vare fra den virksomhed man nu køre med.

Angående det med at blive set, har jeg til dags dato kun set 3 -4 biler med et klistermærke. fra sponsorcar.

i vanløse.

Men igen er det jo en chance man skal overveje om man er villige til at tage.

Der er mulighed for at få lidt flere kunder, samt muligheden for at du ikke får flere kunder af den omgang.

Personligt ville jeg ikke selv gøre det.

mvh

michael 

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 00:19
Hej Lene,

hvis I havde en fysisk butik, ville det måske være værd at overveje. Men ikke med en webbutik. Mulige kunder sidder jo ikke foran en skærm, når de ser reklamen - så de skal huske på din webadresse til de kommer hjem og kan komme på nettet. Det kræver en helt vild god reklame og et stort behov hos kunden, når han ser din bilreklame...så jeg villle nok bruge mine reklamekroner på online annoncering i stedet.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Skrevet kl. 00:30
Dato: 17-02-2007 00:18:54 Forfatter: Per H. Jørgensen
Hej Lene,

hvis I havde en fysisk butik, ville det måske være værd at overveje. Men ikke med en webbutik. Mulige kunder sidder jo ikke foran en skærm, når de ser reklamen - så de skal huske på din webadresse til de kommer hjem og kan komme på nettet. Det kræver en helt vild god reklame og et stort behov hos kunden, når han ser din bilreklame...så jeg villle nok bruge mine reklamekroner på online annoncering i stedet.

Det var lige præcis min tanke. Jeg prøvede at sprøge til deres erfaringer, om webbutikker fik lige så meget ud af annoncere på den måde som fysiske butikker, men enten så forstod han ikke mit spørgsmål (prøvede flere gange), eller også så viste han det ikke, sikkert en kombination. Ideen er god, men der er lidt for mange omkostninger til sponsorcar til at vi hopper på det med det samme.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 02:09
Hej Lene,

Jeg er bare nysgerrig... Hvad er deres priser?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Skrevet kl. 08:19
Vi fik ikke et endeligt tilbud, og det er vist muligt at forhandle om prisen, men det løber let op i 2-3000 kr. om måneden til Sponsorcar og dertil kommer gavekort til de personer der vil køre med vores reklamer. Sammenlignet med trykte annoncer er det selvfølgelig ikke dyrt, men sammenlignet med, hvad man kan få af annonceplads online på nettet, så synes vi det er mange penge.

Hilsen Lene

Tilmeldt 25. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:32
jeg har er medlem af dem

men jeg har aldrig kørt for dem

de betaler alt for lidt til at jeg syntes det kunne være sjovt at bruge dem

men hvis du vil have beklædt en held bil der køre i kbh omr hver dag

så skriv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)