Hej alle sammen. Der er rigtig mange (inklusiv mig selv) der spørger indtil SEO og hvordan det skal gøres osv. og der er rigtig mange forskellige steder man kan læse om emnet. Derfor fik jeg den idé at prøve at samle et lille overblik over SEO i én tråd. Derfor vil jeg gerne spørge jer alle sammen hvad jeres fremgangsmåde er når I skal lave SEO på en hjemmeside? Jeg er forholdsvis ny inden for faget, men jeg vil da også komme med min egen lille fremgangsmåde, som jeg håber kan starte debatten:
Herefter kan man selvfølgelig gå i gang med noget linkbuilding (offsite SEO)
Jeg håber det virker overskueligt. Jeg ved godt der sikkert er meget andet man kan gøre, og at det er umuligt at skrive det hele i en tråd, men jeg håber at jer SEO-eksperter derude kan bidrage med lidt af jeres viden, så vi kan få samlet et lille overblik. Til sidst vil jeg gerne sige tak til alle jer der bidrager med input/tips til SEO, på diverse sider/blogs/tråde - det er sgu godt arbejde. |
Det er en rigtig fin og overskuelig oversigt over det basale SEO, du har komponeret her.
Et lille trick jeg bruger, i forbindelse med linkbuilding er, at lave en søgning på Google på de søgeord, jeg vil rankes på og så se, om jeg kan få mit link på så mange sider der ligger øverst i søgeresultatet som muligt, da Google uden slinger i valsen siger, at disse sider er relevante for mine søgeord.