Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Man har bygget en hjemmeside der stille og rolig begynder at tjene flere og flere penge!!

Uden at man har "MARKEDSFØRT" det endnu

Men nu vil man rigtig gerne have masser Unikke besøg så man kan tjene lidt mere

Hvilke online sider kan anbefales?

Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 04:02
Det kommer HELT an på hvilket produkt der er du sælger, og om det er markedsføring som du vil betale for eller det er "gratis reklame" som du går efter?

Kom med lidt flere detaljer, så kommer der helt sikkert en masse gode forslag... :)

/Stendal

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 10:34
To gode måder at kommer i gang med markedsføring på Internettet er søgemaskineoptimering & Adwords. Om de kan bruges til din side er svært at gætte når branchen ikke er nævnt. Ens resultater med ovennævnte afhænger af hvilken branche man arbejder indenfor og hvor meget tid man er villig til at bruge på at lære.

Mvh.
Anders

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 15:22
Det er heltklart Gratis reklame!!

Det er en pizzaguide jeg skal have markedsført!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:05
Så du har denne her side med en masse navne på en masse virksomheder uden telefonnummer eller link og så er der en masse link til trade doubler vævet ind imellem det hele?

Ja, vi vælger vel selv, hvilken vej vi vil gå med vores forretningsudvikling...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:26
Jeg bliver også lige nødt til at spørge, hvad kan forbrugeren bruge siden til? Som jeg ser det er der heller ingen kontaktoplysninger til pizzariaerne, blot en hel masse reklamer, og tilmed til de samme sider igen og igen.

Hvis din side ikke skal indeholde andre oplysninger, er det vel egentlig også konkurrenter du linker til i form af e-takeaway og just-eat? De dækker jo umiddelbart det samme behov, blot med en række tilhørende ydelser som din side ikke har.

For at markedsføre den tror jeg det ville være en fordel hvis du havde noget unikt at markedsføre den på, lige nu er det jo blot en liste over pizzariaer, hvilket nok bliver svært at lave en attraktiv markedsføring på.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:39
Hej

Kan sagten se at du kan tjene lidt penge på siden, da alle linkene går gennem en aftale med tradedoubler..

Men tror nu aldrig at det bliver rigtig godt, med mindre du tilfører dine brugere noget værdi.

Det jeg mener er:
Hvis jeg som bruger kommer ind på din pizz guide og finder det pizzaria jeg ønsker.Så trykker jeg på linket til justeat, du tjener lidt håndører. Men jeg finder samtidig ud af at jeg bare kan bruge just eat, direkte næste gang jeg skal bestille pizza. Hvorfor skulle jeg komme forbi DIN side igen..

Hvis du vil tjene flere penge, skal du give dine kunder noget der får dem til at komme tilbage!

Det tror jeg du skal priotere før ekstre markedsføring..

Held og lykke med projektet

Charly
Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:50
Må tilslutte mig de øvrige indlæg, der skal arbejdes med indholdet, INDEN markedsføring af nogen art bør komme på tale!

Potientielle kunder vender ikke tilbage, hvis de én gang er blevet skuffet...

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 03:45
Jeg er helt enig med at der skal være noget på siden ud over denne Simple guide

Men siden virker jo folk bruger den.

Og så kan jeg desværre heller ikke røbe hvad det er der kommer til at ske, men det er alt sammen noget der gør at brugerne kommer igen og besøger siden

Grunden til der ikke er Tlf nr på er at jeg ikke har fået leveret mine Fi-kort, så jeg kunne sælge en "annonce" til hvert enkelt pizzaria!! ANNONCE INDEBÆRE TLF NR

Samt det nye der kommer

Jeg kan da sige at simple sites uden så meget bliv medlem og jeg skal gi dig en chance for at vinde en playstation 3 HVIS VI FÅR DIN MAIL!  ikke altid er dem der er mest besøgt / brugt www.ekstraost.dk

Men TAK

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)