Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal til samtale med mulig leverandør - Kan du give mig nogle gode råd? :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg blev inviteret til Tyskland i mandags. Jeg skal til en samtale med en leverandør som foregår på en messe, hvor han har givet mig billetter for 1000,- kr. Jeg har købt fint tøj, booket hotel osv. til weekenden. Jeg er meget spændt, og jeg har kun til i morgen, at færdiggøre eventuelle råd :-)

Jeg lever for at iværksætte, og jeg har i forvejen 3 netbutikker. Knap så succesfulde endnu (startet inden for 2 år) men jeg har ånden, og bruger AL min tid på at få ideer, tage kontakt med leverandører, og har fået et kendskab til hvad der er realistisk mht. salg (man tror alle vil købe netop det produkt, men virkeligheden er en anden)

Jeg har i mit CV mine 3 netbutikker, samt starten på Vanelli Furnitures, som bare er KANON :-)

Min ide er, at printe forsiderne ud på et stykke papir, af hver netbutik. Problemet tænker jeg er, at jeg har en Hundebutik, en bilstylings butik, og en brudebutik. Og de er vidt forskellige. De skulle UDELUKKENDE kun bruges, hvis han spørger indtil design, og om jeg kan sætte det hele op så de fremstår efter deres koncept. Altså ikke et, se her ting.

Jeg laver ikke forretningsplaner idet kunderne er dem som bestemmer om det lykkes, + jeg selv står for ALT så ved selv hvad det hele handler om. Jeg har en statistisk med over Danskernes køb online, osv. som fylder 13 sider.

Han vil have en face2face samtale med mig, hvilket også sætter ansigt på når vi emailer / ringer sammen så det fint nok. Der vil muligvis kræves kapital, men jeg prøver at forhandle lidt også evt søge investorer senere.

Behøver jeg en masse materiale, når jeg intet har startet endnu. Kan jeg ikke bare nøjes med at fortælle hvorfor det kommer til at sælge så skide godt, at der kommer rabatsystem indeover, samt deres produkt er unikt, hvilket ikke er set før osv? Samt at jeg selvf. har lidt erfaring i baggagen. Min modstander er at vi er unge (21 - 24 år) ingen kapital.

Min tråd blev lidt laang, men håber på nogle gode råd fra nogen der evt. har prøvet det før :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)