Hvis jeg ønsker at starte en webshop med to forskellige produkter til salg, er det så muligt at lave dem hver for sig på samme shop?
Forestiller mig en statisk forside med mulighed for at vælge den ene eller anden shop. Gateway, betaling osv skal gerne køre på samme shop for dem begge.
En webshop fra billigmagento til ca. 10.000 og med hosting hos powerhosting.dk :) her kan du få en integration til economic lagerstatus. lige så mange tilvalg, som du har behov for mht. farver, størrelse osv.
og så er det super nemt at styre webshoppen i en magento-webhsop (selv for nogle som os der ikke kan alt med hjemmesider ;) )
Jeg er netop ved at være færdig med min kommende gadget webshop
Ja, du benytter et fælles CMS system med betalings gateway og kobler de to designs på det. Hvis dine shops ikke ligner hinanden produktmæssig, vil jeg råde dig til at bygge dem op adskilt, men stadig på samme CMS.
Dine krav kan sagtens imødekommes, det er kun et spørgsmål om prisen.
Du skal være varsom med at vælge webbureau. Har virkelig dårlig erfaring. Og det er ikke prisen som afgør, hvilket et der er det bedste. Hvis dine midler er forholdsmæssig begrænset, vil jeg anbefale en shop hos Dandomain til at starte med.