Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til endelig at præsentere min virksomhed for jer.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på amino.

Mange af jer har været behjælpelige under opstartsfasen, uden at vide konkret hvad projektet drejer sig om.

Virksomheden hedder Smartcleaner og her har i hjemmesiden: www.smartcleaner.dk

KOM GERNE MED KOMMENTARER/KRITIK/GODE RÅD.

I løbet af et par dage kan vi afslutte en marketing teaser i form af en lille reklamefilm. Jeg glæder mig til at præsentere den for jer.

Der er en klar strategi udarbejdet, men det ville være fantastisk med en "mentor", man evt. kunne spare med og skabe synergi. Skriv meget gerne hvis du har lyst til at hjælpe en seriøs iværksætter.

Hav en god dag og glæder mig til at få feedback.

/Thomas.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 13:15
Fra Hamborg
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 107
Fra  ? Skrevet kl. 13:25

Hej,

Utroligt flot, tillidsväkkende og proffesionel. Jeg fik lyst til at bestille da jeg havde läst lidt om skolerne......

Godt gäet

Flemming P.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 13:42

Hej Thomas

Det ser godt ud, god enkel hjemmeside, stilren og lige til at gå til...

Hvis jeg lige skal komme med lidt kommentarer, så er det præferencer, det giver lige troværdigheden et yderligere had opad.

Så hvis i allerede nu har et par samarbejdspartnere i kan bede om præference og få dem op på hjemmesiden, vil det ikke stille jer dårligere.

Jeg har lidt svært ved at læse prisen på en kasse smartclean, kan godt læse hvad skålene koster, men ikke selve smartcleanen? (Den er måske medregnet i prisen)

Jeg tror på det er et holdbart produkt i har fundet jer der, hvordan vil i tage tage konkurrencen op mod større virksomheders opsatte håndhygiejnebeholdere vil være interessant at høre, hvis det da er noget i har overvejet?

Endnu en gang stort tillykke med det, der ser godt ud og tror på i har en god ide der!

Med venlig hilsen

Carsten Christensen

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 14:32

Nej Carsten, du kan ikke se prisen. Den skal du nemlig ringe om, idet den forhandles individuelt. Det virker lidt krejleragtigt på mig. Men ellers en nydelig shop.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:54

Hej med jer

Tak for de pæne ord indtil videre.

Mht. prisen forstår jeg godt i undrer jer. Jeg er i forhandling med en grossist i øjeblikket, hvilket betyder en differentiering af prisen. I løbet af få dage vil jeg få svar og så opdateres prisen på siden. Det er gjort sådan, så grossist ikke kunne se udgangspunkt for prisen før mødet. (En midlertidig løsning). Kan oplyse i dette forum, at prisen for 1.000 stk. håndgel breve er 499,- inkl. lækker design glasskål.

Ser frem til mere feedback.

God dag til jer alle.

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 14:58

Hej Thomas

Jeg skulle selv lige til at lægge min nye hjemmeside ud på AMINO til evaluering:-)

Jeg var inde på din side, og jeg syntes det ser godt ud, faktisk kan jeg se en ide i et samarbejde!

Prøv at kigge på www.pause.nu og se, om du kunne være interesseret i en profilering der?

Rigtig god fornøjelse med opstart af jeres produktsalg!

Med venlig hilsen

Tina Johansen

DAMAVI

Fra DK
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:56

Hej Thomas

tillykke med dit tiltag og held og lykke med at få det ud i verden håber det kommer til at gå godt for dig  

syntes at din hjemmeside er fin og let læslig hvilket jeg godt kan lide når jeg kommer ind på en hjemmeside 

mvh

Maler-wennerberg

www.maler-wennerberg.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04

Rigtig Flot hjemmeside Yes Big Smile

Kan ikke finde handelsbetingelserne når der klikkes på linket på siden

Kontakt formular på kontakt siden derved lettere at kontakt dig da ikke alle har Outlook Expresss på deres computer mv.

Video vil jeg sættet på forsiden det synes jeg produktet egner sig rigtig godt til og markedsføre sig godt på denne måde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:44

Hej Thomas.

Jeg synes, at det ser godt og lovende ud.

Er det din virksomhed der producerer dem eller hvordan?

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)