Hej, Jeg kom nok til at ligge denne i forkert emne.. Jeg er i gang med, at samle en plan omkring opstarten af et firma som skal sælge headphones, in-ear og over ear. Det er i hvert fald det elektroniske, senere vil komme tøj, sko og måske ure. Men jeg skal bruge en producent, som kan lave dette tilbehør til fx iPods. I Danmark vil vi designe de forskellige modeller. Jeg skal bruge en leverandør, som ikke begrænses af svære designs, som leverer headphones og høretelefoner i middel til høj klasse, når det kommer til lyd. Jeg forventer at starte ud i Nordeuropa, hvor der især vil blive fokuseret på England og Tyskland samt Holland. Som sagt, så er design det som skal bære produktet - både den fysiske og grafiske form, hvorfor kvaliteten af dette skal være helt i top.
Nogen som kan hjælpe mig med en virksomhed som kan hjælpe med dette? Gerne en virksomhed som har referancer. |
Hej
Du kan sende mig en forespørgsel. Vi er netop flyttet til Kina kæresten og jeg, og min svigerfar som har boet herude i mange år er selvstændig grossist. 100% danskejet.
Send til taz_nielsen@hotmail.com
så kigger jeg på det og ser om det er noget vi kan lave (;