Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af audio tilbehør! Hjælp!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kom nok til at ligge denne i forkert emne..

Jeg er i gang med, at samle en plan omkring opstarten af et firma som skal sælge headphones, in-ear og over ear. Det er i hvert fald det elektroniske, senere vil komme tøj, sko og måske ure.

Men jeg skal bruge en producent, som kan lave dette tilbehør til fx iPods.

I Danmark vil vi designe de forskellige modeller. Jeg skal bruge en leverandør, som ikke begrænses af svære designs, som leverer headphones og høretelefoner i middel til høj klasse, når det kommer til lyd.

Jeg forventer at starte ud i Nordeuropa, hvor der især vil blive fokuseret på England og Tyskland samt Holland.

Som sagt, så er design det som skal bære produktet - både den fysiske og grafiske form, hvorfor kvaliteten af dette skal være helt i top.

Nogen som kan hjælpe mig med en virksomhed som kan hjælpe med dette? Gerne en virksomhed som har referancer.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan sende mig en forespørgsel. Vi er netop flyttet til Kina kæresten og jeg, og min svigerfar som har boet herude i mange år er selvstændig grossist. 100% danskejet.

Send til taz_nielsen@hotmail.com

så kigger jeg på det og ser om det er noget vi kan lave (;

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)