Hej. Nogen der kender nogen der forhandler glas og barudstyr? Det er ikke til hjemmebrug, vi skal op og have ca 500-1000 af hver type glas. Hvor kan jeg få en god pris på det henne? |
Glas og barudstyr!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Jeg ved en forhandler - www.xpoaltombar.dk, men jeg kender ikke deres priser og har ingen erfaring med dem. Venligst Bixstarin |
Metro er et udemærket sted, når vi snakker relativt små mængder. |
Måske kan jeg hjælpe.... |
Jeg vil gerne anbefale Bendt Brandt. De er store på markedet, og har styr på tingene. Vh kruse |
Hej Prøv www.bentbrandt.dk - (århus) eller i københavn www.hwl.dk ( HW Larsen ind i kødbyen ) eller www.bronnum.dk/ i Herlev mvh |
Kontakt da MIXTEC - de lever af at sælge glas, blendere, sirupper (som f.eks. MODO og Finest Call), sugerør, barmåtter, Saharas nødder og maskiner - og meget mere... De har en god bid af de Københavnske barer og diskoteker. www.mixtec.dk - eller Tlf. 70 250 253. Deres sælger i København hedder Lars Bjerre og han er en cool gut. ![]() God fornøjelse! De bedste hilsner, Pouline |
Hej Nikolaj, Jeg er medejer af e-shoppen bar-gear.dk. Vi lever af at sælge barudstyr til virksomheder og private. Tag et kig på siden, hvis det har din interesse, så send mig en mail og vi finder en god pris til dig. |
Hej alle. Tak for det. Jeg ser på det:-) |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)