Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke så meget statistik på sitet, men kan oplyse, at sitet iflg. adsense har 2.400 + sidevisninger om dagen og ca. 50 klik/dag (januar 07). Google har pr. d.d. og på mit DC små 3000 sider indeksteret.

Sitet sælges som det er, komplet med kode, design, brugerdb og indhold m.v.

Der er 9800 tilmeldte brugere og tallet stiger lidt hver dag.

Sitet har for et års tid siden haft et servernedbrud, hvor ca. 3.000 brugere røg ud af db. Rigtige mænd tager som bekendt ikke backup, de græder

Sitet er ikke kodet af mig, men af en supernørd, der arbejde for microsoft, og jeg kan ikke være ret behjælpelig med at rette i koden, idet den ikke er kodet som jeg plejer/kender til.

Sitet sælges, idet jeg ikke har tid/lyst til at sætte mig ind i koden, og derfor ikke får sitet til at vokse.

På kostplanen.dk kan du:

• Oprette dig som bruger og via en kæmpemæssig ingrediensdatabase sammensætte kostplan/ugemenu ud fra en lang række kriterier       
  • Du kan bl.a. fravælge alle de fødevarer, som du ikke kan tåle/lide       
  • Du kan fastsætte max. energi/fedtindhold       
  • Du kan fastsætte max.pris pr. kuvert       
  • På baggrund af kostplanen udskrive komplet indkøbsliste for én uge ad gangen, hvor listen er delt op i Kolinal, Frugt og Grønt afdelingen o.s.v.    
  • Den sædvanlige "tøm køleskab" funktion

Faktisk en meget god ide, for den rette, for mange ting trænger til en opdatering.

Priside 25.000 kr., som jeg selv gav for sitet. Eventuelt bytte med HIFI/TV/DVD, der repræsentere samme værdi.
Du kan kontakte mig på 27 94 64 95 for yderligere oplysninger.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:48
Du skal være velkommen til at sætte din side til salg på www.domainformidler.dk

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 15:23
Hej Roscoe,

Jeg vil gerne starte en dialog om en eventuel overtagelse af kostplanen.dk. Du kan fange mig på claes.norskov@ggfree.com.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)