Jeg ved ikke om du skal være bange, men med et regeringsskifte er det sikkert, at du netop befinder dig i den målgruppe, som vil være klart mest udsat for skatteforhøjelser.
Dette hvad enten de kalder det skatteforhøjelser, omlægning eller anden sminke.
Boligejere, bilejer, selvstændige det er ufravigeligt. Spørgsmålet er kun, hvor langt og hvor stor skade, de når at få lavet.
Jeg ved ikke om du skal være bange, men med et regeringsskifte er det sikkert, at du netop befinder dig i den målgruppe, som vil være klart mest udsat for skatteforhøjelser.
Dette hvad enten de kalder det skatteforhøjelser, omlægning eller anden sminke.
Boligejere, bilejer, selvstændige det er ufravigeligt. Spørgsmålet er kun, hvor langt og hvor stor skade, de når at få lavet.
Tonny
Det med at være bange, var nu også bare for at sparke debatten lidt igang.
Men det virker nu lidt, som om især SF ikke vil fortælle, hvor de vil hente penge til alle deres planer.
Der kommer intet ud af dem FØR de har vundet valget. De holder kortene meget tæt til kroppen, for så lover de jo ikke noget..
Se bare når Helle bliver spurgt hvad hun vil gøre på fx. arbejdsmarkedet - Standard svar: "Den tager vi med arbejdsmarkeds partere når vi kommer i regeringen".. Men en ting er helt sikkert: De rige bliver straffet.. Desværre..
Men lad os krydse fingre for det ikke sker. Der er stadig lidt håb
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Det rager mig en hat hvem der skal betale regningen og jeg vil gerne selv betale en større del. Til gengæld vil jeg gerne have bare noget af velfærden tilbage.
Det rager mig en hat hvem der skal betale regningen og jeg vil gerne selv betale en større del. Til gengæld vil jeg gerne have bare noget af velfærden tilbage.
Det kan vi så kun være enige i.
Men hvem skal så betale?
Det er jo reelt, det spørgsmål vi alle ønsker besvaret.
Det er spørgsmålet jeg ønsker besvaret. Jeg ved allerede hvem der ikke vil.
Efterlønnen koster 16 mia. årligt, men så stort et beløb spares der næppe ved en afskaffelse, da der så skal betales en del penge fra andre kasser i stedet.
Et bankkrak koster staten 5-6 mia. - måske mere. Hvor mange mon der kommer her i 2011, vi er trods alt kun i februar.