GoogleWebsite Optimizer giver muligher for at køre split tests af sin side, er der nogen her inde der ved og har prøvet det på scannets webshop 1 dvs. den gamle udgave.
Jeg bruger endnu scannet shop1 og ville egentlig gerne køre split A/B tests men ved ikke om dette er muligt.
Jeg mener at have hørt Morten Vadskær omtale netop tests på en scannet shop, i pottercast. Men er ikke sikker. Prøv at spørg Morten ad, for han tester konstant på alverdens ting.
Jeg mener at have hørt Morten Vadskær omtale netop tests på en scannet shop, i pottercast. Men er ikke sikker. Prøv at spørg Morten ad, for han tester konstant på alverdens ting.
Jeg tror det var mig og mit shoutout om Optimizely.com, Morten nævnte. Der var lidt problemer for mig, til at starte med, hvor jeg ikke engang kunne loade min shop i Optimizely's editor. Det viste sig, at være fordi jeg har noget timeout-overwrite kode liggende på min Scannet-shop, hvortil Optimizely-teamet ændrede deres kode (Sweet!).
Derefter kunne jeg tilgå min shop og lave nogle tests, men hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg egentlig ikke at det fungerede - og jeg fik travlt med 6000 andre ting, så jeg fik aldrig undersøgt det til bunds. Jeg har rundt regnet 26 milliarder Javascripts på min shop, så det er nogle gange lidt besværligt, når der smides et nyt på.
Hvis du har lyst, vil jeg dog gerne lege med det igen og evt. afprøve det på din shop, der er en "renere" version. Det kunne være fedt at få det til at spille ordentligt - og hvis det ikke virker, er jeg sikker på at Optimizely kan få det til det. Du kan bare kontakte mig direkte. Så finder vi ud af det.