Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

video kommunikation fra et rum til et andet - hjælp tak!!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

På producentens hjemmeside står der 0,7m - men det er stadig lige det længste - håber det virker.... Har nemlig prøvet alle andre alternativer, men mit hoved kommer i vejen når jeg optager med almindelig HD cam - derfor tænkte jeg at det var smart at sætte det på hovedet...

Interoral kameraene - jeg har sopro - er tilgengæld ikke gode nok til video og de er konstrueret til at tage et billede tæt på og vinklet 90 grader, så de er mere i vejen når man skal operere.

Har prøvet at loft montere et cam, men i det patienten lige løftede hagen lidt, fik jeg 45 minutter med skægstuppe....

Så håber virkelig det her virker, så jeg ikke skal ansætte en kameramand - det bedste er helt klart at optage i præcis min synsvinkel.

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Worsøe:

Hej Michael

 

Delen med at optage inde i munden er klaret.

Det er delen med at få transporteret videoen live til de andre.

Morten

Det er grunden til at jeg foreslår et trådløst webkamera.

Det er bare at sætte usb stik i PC'en, så er der billede på.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Hvor tit skal du filme?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal filme hver dag. Samler materiale til mine kurser. ca. 10-20/år

Opsætningen med at filme live og kursister på klinikken - bliver fire gange om året.

 

Den skærm jeg har til kursisterne er ikke en pc, men en samsung fladskærm, som jeg bruger istedet for projektor.

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er taget på ca. 1.8 meters afstand

http://www.imarketing.dk/default.asp?P=Roterende-Produktvideoer.78.162.162.0.1.i

Hvad med denne løsning:

2 kameraer i loftet,

1 skærm du kan kigge op på en gang imellem

Du  fjernstyrer kameraer med et joystik - det burde kunne gøres med samme joystik når kameraerne er kalibrerede,

1 kontakt, der skifter imellem de 2 kameraer.

Så burde du kunne få det hele med - og billedet er altid roligt - lige som patienten.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Filmproduktion    Reklamefilm    Viral film   Web film    www.kettner.nu

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hdmi rækker desværre ikke langt - max 30 i lige linie - og det her er igennem en etage adskillelse på tværs af trappen...

Jeg har fundet nogle av-link der rækker længere og så langtrækkende overvågningskamera fra spycam.dk som burde kunne bruges til selve kommunikationsdelen - de er med mikrofon.

Til Christian angående loft montering - er prøvet - har en operationslampe, og både mit og klinikassistentens hoveder i vejen.

Så tak for al hjælpen

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)