Hej Aminoer, Lang tid undervejs har den været, min nye webshop. CHRISTINAS som forhandler de dåbskjoler, dragter og matrostøj jeg producerer fra min systue i Mørke på Djursland. For et par uger sider søsatte jeg den så i en Bricksite-løsning, der har virket perfekt. Men nu er den så i gang - de første kjoler er såmænd også solgt og der er besøg på siden. Familien er begejstret - jo tak...det er fint. Men hvad siger resten af verden. Er min shop til at finde rundt i, præsenterer jeg mine varer rigtigt eller er det bare en skod-shop?? Det er min første web-shop, så jeg er usikker på om jeg griber mit projekt rigtigt an?? Jeg trænger til lidt feed-back og håber at i vil give mig et par ord med på vejen. Du finder shoppen på: www.christinas.dk På forhånd tak til alle Mange hilsner Christina
|
Hej
Tillykke med shoppen! Jeg synes den er rigtig flot og nem at gennemskue, men jeg synes dine "betalings" "handelsbetingelser" samt "nyhedsbrev" menuer skal være i en menu for sig selv og ikke under dine produkter.
Du kunne også evt. lave en menu med leverings muligheder.
Men generelt en flot side!