Jeg er lidt overrasket over den ensidige feedback, som virker temmelig negativ! Det kunne godt være pakket pænere ind! I stedet for at skrive, at det ikke er et logo, kunne man starte ud med at skrive, at det foreslåede logo er et udmærket oplæg til en reklame, meeen "vi har nogle forslag..."! At logoet hælder, gør det dynamisk og levende, og taleboblen i midten "taler". Så vidt så godt. Jeg er enig i, at logoer bør være mere enkelt udformet - man behøver ikke bruge ordet "simpelt" om et logo. Dernæst ville jeg nok finde noget, der ligner knæk-lys. Det viste logo minder mig mere om toppen af en glasflaske eller en plastik-tud. Ser jeres knæk-lys virkelig sådan ud? I så fald er det en god ide at lade det logoet tage udgangspunkt i det viste - men i en anden form. Evt. kan I tage et knæk-lys og fylde det med logo-tekst. Er enig i, at "Glow the party up" er lidt kikset. Minimum skal det være "Glow up the party", men glow tror jeg ikke er det rette ord. Du kan godt bruge "light up the party". |
Synes ikke dit logo er et "logo" men mere noget der kan bruges som reklame på en hjemmeside.
Har hurtigt kastet et black/white logo sammen som jeg mener kunne være en løsning på det du søger...