Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg tilegne mig den nødvendige viden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at starte en wepshop med salg af børnetøj, produceret i Kina. Jeg aner ingenting, absolut ingenting. Jeg tænkte derfor på om der er en der kan guide mig til en wepside eller et kursus der vil være relevant at tage.

Jeg har søgt lidt på nettet og synes at man kan læse sig til meget, men jeg ønsker en sammenhæng også får at finde ud af om det er bare er en drøm eller det rent faktisk er noget jeg kan. Jeg vil lige sige at jeg ingen erfaring har med egen virksomhed.

Med venlig hilsen Loumaja

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:43
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 14:10

Tror du lige efter at sælge Hardware har fundet en Hårdeste branche overhoved med hensyn til internet handel.

Ikke umuligt men meget meget svær, hvad er specielt ved dit produkt i forhold til de mange andre?

Pris, service, leveringstid, produkter eller noget andet?

Udover det så findes der flere gode e-bøger

E-Pusher af Martin Thorborg

SEO-LEX 11 og AdWords-LEX af  Thomas Rosenstand

Er i hvertfald en god start, med Fokus på Webshop

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46

Vis have ekstrem unik viden om børnetøj har du gode chancer skal bare gerne være bedre end nogle af de andre børnetøj webshop , du skal derved skrive unikke tekster og din hjemmeside skal være en videns bank om børnetøj som enhver gerne vil linke til og de synes er branches bedste side  

husk du skal være motiveret og vide at det bliver et hårdt arbejde som iværksætter at starte en op hjemmeside

her er en tråd med et par par SEO råd der giver et lille input SEO er et evigheds arbejde http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)