Stationcar er ikke udelukket, men jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre med dette budget. Det må meget gerne være en diesel.
Jeg har hørt at flere producenter tilbyder forsikring de første tre år for 12.000kr. Det ville blot være en bonus hvis jeg kunne finde en model hvor jeg kan få det..
Der er jo i bund og grund mange fine biler til den pris, og spørgsmålet er jo mere hvad er behovet, skal det bare være en stabil bil der bringer dig fra a til b.
Chevrolet har 3 års forsikring til 11.900,- god rente ved finansiering. Hamrende lave priser både på bil og service. Kan henvise dig til en flink fyr i Hørsholm hvis det har interesse.
Men det kommer selvfølgelig helt an på hvad man vil have.
Stationcar er ikke udelukket, men jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre med dette budget. Det må meget gerne være en diesel.
Jeg har hørt at flere producenter tilbyder forsikring de første tre år for 12.000kr. Det ville blot være en bonus hvis jeg kunne finde en model hvor jeg kan få det..
Der er jo i bund og grund mange fine biler til den pris, og spørgsmålet er jo mere hvad er behovet, skal det bare være en stabil bil der bringer dig fra a til b.
Chevrolet har 3 års forsikring til 11.900,- god rente ved finansiering. Hamrende lave priser både på bil og service. Kan henvise dig til en flink fyr i Hørsholm hvis det har interesse.
Men det kommer selvfølgelig helt an på hvad man vil have.
Martin
Tak for svaret.
Det skal være en bil der er god at køre i, samt ret økonomisk.
Jeg har tænkt lidt på Chevrolet sparks, men jeg har hørt en del dårlig omtale omkring den.
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Min kæreste har en Chevrolet Aveo, som er en "bil" kontra Spark. Synes sparken var lidt for blik agtig.... Men tilgengæld er designet federe på Sparken end Aveoen... Aveoen kostede 125.000 med lidt ekstra udstyr.
Her kan du få forsikring i 3 år for lige knap 12.000 og et lille ekstra plus er Deres vejhjælp, som vi brugte i vinters. Forsikrings selskabet hedder mondux
Min søster har en Aveo, og den virker rigtig fin. Jeg har også faldet lidt for ders forsikring med vejhjælpe, men mon ikke man de andre også har det? eller kommer med det..
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Det skal være en bil der er god at køre i, samt ret økonomisk.
Jeg har tænkt lidt på Chevrolet sparks, men jeg har hørt en del dårlig omtale omkring den.
Hvis jeg selv skulle vælge, ville jeg da også vælge Aveo. Jeg har dog ikke prøvet den, så jeg kan ikke tale med om køreegenskaberne, men her skal du selvfølgelig selv prøve dig frem. Økonomisk er den helt sikkert og Chevy har god fremgang på markedet, så det kunne tyde på at det slet ikke er så ringe et køb