Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges til min nye website...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoere, og god søndag derude..

Ja så er jeg ved at være godt afsted med min website, og vil høre om i vil være behjælpelige med en omgang ris og ros.

Min website hedder www.byggetilladelse.nu og omhandler mit lille 1 mands firma. Jeg arbejder med byggetegninger i alle former og byggerådgivning mv.

Jeg skal lige sige at jeg har selv lavet siden i Joomla og det er min første hjemmeside i Joomla..

Men kom frisk, lad mig hører hvad i siger til den?

På forhånd tak

Mvh.

Simon

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:58

Hej Simon

Tillykke med din første hjemmeside. Overordnet virker den meget professionelt lavet, men jeg har lige et par indspark. Dette er udelukkende hvad mit eget indtryk af siden var:

1. den loadede meget langsomt, måske er billederne i meget høj opløsning?

2. det tekst du har hele nederst (copyright området) kan man ikke læse ordentligt pga. baggrunden, så det bør fjernes eller gøres læseligt.

3. Jeg er ikke så meget til alt for meget lir og bling bling så det med "Hvad tilbydes" og så hopper de 4 billeder op og ned virker ikke ret godt på mig, ligesom jeg ikke helt kan se hvad "kundelogin" skal bruges til.

4. Jeg er rigtig vild med det gennemgående tema med træ, træfarver osv.

5. Jeg synes personligt ikke, at der skal være dato og forfatter angivet på din forside (jeg går ud fra det er permanent tekst?)

6. Jeg er meget imponeret over at dette er din første side. Du må næsten have haft en del erfaring fra andre CMS, eller HTML-kodning?

Jeg håber du tager min kritik som konstruktiv (du bad jo selv om det) og der er sikkert andre, der mener anderledes, men jeg er meget til K.I.S.S. (keep it simple - Stupid :-)

Jeg kender dog godt lidt det med: Jamen nu har jeg lige lært at lave det her modul i Joomla, så skal det satme også ind på siden.

Venlige Hilsner

Kenneth

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:25

Hej Simon

Efter som dette er din første hjemmeside i Joomla!, synes jeg du har lavet en rigtig fin side.

Jeg er dog ikke helt vild med din baggrund, den er efter min mening for grov og dominerende. En baggrund som denne ville måske være bedre (http://wallpampers.com/pictures/6890/apple-wooden-logo-ipad-wallpaper.jpg), hvis det skal være træ.

En anden idé kunne være at fjerne den tekst der står under dine overskrifter, hvor der står hvornår artiklen er oprettet og af hvem.

Mvh.

Kristian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:35

Dele teksten lidt mere op maks. 4 linjer og så linje skrifte derved lettere at overskue teksten

gammel mennesker og ordblind har især svært ved at læse tætskrevet sider.

Er ikke brugt h1 eller h2 til underskrift på siden husk det lettere gøre siden.

Adr. nederste i fodnoten i bunden af siden , er nærmeste umuligt at læse. Bruge en skrift farve længere fra baggrunden farven.

Kan ikke finde nogle betingelser på siden ved oprettelser bruger.

Kontaktsiden står ikke noget hvor virksomheden dit CVR nummer mv. fordel med kontaktformular ikke alle Outlook ekspress på deres computer eller sider på bibliotek derved svært at kontakt dig per e-mail

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 13:25

Tak for alle jeres input det virkelig lækkert med noget konstruktivt feedback.

Jeg sletter det tekst i footeren, giver jer helt ret iht. at det ikke er til at læse. Men synes bare jeg har læst et eller andet sted, at denne tekst er god iht. seo eller er jeg helt forkert på den der?

Det er korrekt at mine billeder er for tunge, det er noget med at man skal ind og definere størelsen på dem, som så mindsker load tiden, men kan ikke helt magte hvordan jeg gør det?

Jeg fjerner også den tekst under overskriften, giver jer helt ret Smile

Til Kenneth så kan du godt have ret i at den har fået lidt for meget gas med Modulerne, den overvejer jeg lige Wink, og nej det er min første side, men synes også det er meget sjovt at rode med.

Til Mikael så forstår jeg ikke helt det du mener iht. h1 og h2, har lavet det på alle siderne for optimering ifh. til SEO, men det er måske ikke det du mener?
Under kontakt har jeg mit cvr nr, vil du uddybe hvad du mener der mangler? 

Jeg takker hvertfald rigtig mange gange so far..

Mvh.

Simon

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:34

Hej

Jeg tænker at det vil lyde mere seriøst at skrive vi istedet for jeg.

Hilsen Loumaja

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 13:42

Hej Loumaja

Denne diskussion har jeg også været igennem med min kæreste som arbejder med tekster til dagligt, og må betegnes som professionel på det område. Hun siger at det virker mere personligt og troværdigt på hende at skrive jeg. Jeg skirver jo også at jeg er et 1 mand firma. Men jeg startede også at skrive vi, men har så ændret det siden hen. Synes det er en svær diskussion, og meget individuelt også.

Men takker for dit input og overvejer det..

Mvh.

Simon 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 13:51

Hejsa

• Den loader langsomt - opløsning på billeder?
• Synes det er en fin idé med træbaggrund, men da dette omhandler at man skal bygge noget nyt, føler jeg at træet burde være "friskt" og ikke gammelt tømmer, hvis du kan følge mig.
• Træbaggrunden oppe under menuer + i bunden bør være en ensfarvet bjælke, den forvirrer og man læser ikke teksten så tydeligt. Evt. brug den grå fra dit skiftende banner.
• Dine overskrifter er for tynde i skrifttypen, vælg en fed til dem samt en anden farve (den er ikke helt god den der rødbrune. Tag igen den grå eller sort så det matcher).
• Pas på med tekst for tæt på dine billeder.
• Hvorfor har du dine menuer 2 steder? Både oppe og i venstre side? Dobbeltkonfekt?
Facebook fan box... der er vist lidt problemer her...
• Søg kassen bør sættes op i top.
• Hold den med "jeg" istedet for at skrive "der tilbydes...".
• Det med datoerne og skrevet af administrator bør tages væk - det er for "blogget".
• Og sidst synes jeg du mangler noget logo til din virksomhed. En vigtig detalje!
• Men generelt synes jeg at du virkelig har gjort noget ud af det og fået en rigtig fin side.

:-) Dorthe 

Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 14:03

Hej Dorthe

Jeg takker for dine mange input, lækkert med noget feedback.

Jeg er ved at få udarbejdet et logo, så denne del er på vej.

Iht. til den dobbelte menu kan du have en point, men mit grundlag for at gøre det, er at topmenuen måske kan forsvinde lidt når man scroller lidt ned. Men kan godt være det bliver dobbeltkonfekt..  

Jeg takker ihvertfald for dit store input Smile fedt at folk gider at bruge deres tid på at hjælpe, kanon..

Mvh.

Simon 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18

Simon Gade :

Tak for alle jeres input det virkelig lækkert med noget konstruktivt feedback.

så forstår jeg ikke helt det du mener iht. h1 og h2, har lavet det på alle siderne for optimering ifh. til SEO, men det er måske ikke det du mener?
Under kontakt har jeg mit cvr nr, vil du uddybe hvad du mener der mangler? 

Jeg takker hvertfald rigtig mange gange so far..

Mvh.

Simon

Kun 1 overskrift på sider ingen underskrifter h1 eller h2 der deler teksten op så kan man se der er et nyt del emme på samme side, derved bliver siden lettere at overskue

Meget langt nede CVR nummer så det ikke lige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)