Hej alle Aminoere, og god søndag derude.. Ja så er jeg ved at være godt afsted med min website, og vil høre om i vil være behjælpelige med en omgang ris og ros. Min website hedder www.byggetilladelse.nu og omhandler mit lille 1 mands firma. Jeg arbejder med byggetegninger i alle former og byggerådgivning mv. Jeg skal lige sige at jeg har selv lavet siden i Joomla og det er min første hjemmeside i Joomla.. Men kom frisk, lad mig hører hvad i siger til den? På forhånd tak Mvh. Simon
|
Hej Simon
Tillykke med din første hjemmeside. Overordnet virker den meget professionelt lavet, men jeg har lige et par indspark. Dette er udelukkende hvad mit eget indtryk af siden var:
1. den loadede meget langsomt, måske er billederne i meget høj opløsning?
2. det tekst du har hele nederst (copyright området) kan man ikke læse ordentligt pga. baggrunden, så det bør fjernes eller gøres læseligt.
3. Jeg er ikke så meget til alt for meget lir og bling bling så det med "Hvad tilbydes" og så hopper de 4 billeder op og ned virker ikke ret godt på mig, ligesom jeg ikke helt kan se hvad "kundelogin" skal bruges til.
4. Jeg er rigtig vild med det gennemgående tema med træ, træfarver osv.
5. Jeg synes personligt ikke, at der skal være dato og forfatter angivet på din forside (jeg går ud fra det er permanent tekst?)
6. Jeg er meget imponeret over at dette er din første side. Du må næsten have haft en del erfaring fra andre CMS, eller HTML-kodning?
Jeg håber du tager min kritik som konstruktiv (du bad jo selv om det) og der er sikkert andre, der mener anderledes, men jeg er meget til K.I.S.S. (keep it simple - Stupid :-)
Jeg kender dog godt lidt det med: Jamen nu har jeg lige lært at lave det her modul i Joomla, så skal det satme også ind på siden.
Venlige Hilsner
Kenneth