Da jeg synes der mangler et ordentligt sted hvor man kan hjælpe hinanden inden for især programmering, men også relaterede områder som matematik og IT, har jeg startet 4turing.dk. For jer der kender SO (StackOverflow), kan I se at formatet på 4turing.dk er lidt inspireret af dette format, med egne twists. Pt. er det i Beta, mens det bliver finpudset, og de sidste detaljer og funktionaliteter tilføjet. Kort fortalt er sitet et "Spørgsmål og svar"-site. Brugere med nok point kan rate, og endda rette i alle spørgsmål og svar. Så det er en blanding mellem en FAQ, en Wiki og en debat. Anyway, kom med jeres ris, ros etc. PS.: Navnet er forholdsvis nørdet. Det er noget jeg brugte lang tid til at tænke over. I starten arbejde jeg med navne som KodeNinja, NørdeEkspressen etc. etc. men jeg synes ikke navne som Eksperten, Udvikleren etc. er særligt tillokkende, da de ikke er gode nok til at definere det fælles ståsted som brugerne deler, men er alt for generiske. Med 4turing.dk har jeg ønsket at signalere at dette er for de nørdede - selvom alle jo er velkommen. Og for dem der ikke har gættet det, er navnet en "hyldest" til Alan Turing. Men ja, det er jo nok smag og behag PPS.: Dette har INTET med Amino at gøre - bare så I er sikker.... |
forum delen hvor kan oprette spørgsmål fornem lavet
Jeg kan ikke finde wiki delen FAQ delen på siden
Jeg Kan ikke finde nogle betingelser på siden ved oprettelse bruger ?