Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik, ris og ros på 4turing.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg synes der mangler et ordentligt sted hvor man kan hjælpe hinanden inden for især programmering, men også relaterede områder som matematik og IT, har jeg startet 4turing.dk. For jer der kender SO (StackOverflow), kan I se at formatet på 4turing.dk er lidt inspireret af dette format, med egne twists.

Pt. er det i Beta, mens det bliver finpudset, og de sidste detaljer og funktionaliteter tilføjet.

Kort fortalt er sitet et "Spørgsmål og svar"-site. Brugere med nok point kan rate, og endda rette i alle spørgsmål og svar. Så det er en blanding mellem en FAQ, en Wiki og en debat.

Anyway, kom med jeres ris, ros etc.

Link til 4turing.dk

PS.: Navnet er forholdsvis nørdet. Det er noget jeg brugte lang tid til at tænke over. I starten arbejde jeg med navne som KodeNinja, NørdeEkspressen etc. etc. men jeg synes ikke navne som Eksperten, Udvikleren etc. er særligt tillokkende, da de ikke er gode nok til at definere det fælles ståsted som brugerne deler, men er alt for generiske. Med 4turing.dk har jeg ønsket at signalere at dette er for de nørdede - selvom alle jo er velkommen. Og for dem der ikke har gættet det, er navnet en "hyldest" til Alan Turing. Men ja, det er jo nok smag og behag Big Smile

PPS.: Dette har INTET med Amino at gøre - bare så I er sikker....

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44

forum delen hvor kan oprette spørgsmål fornem lavet

Jeg kan ikke finde wiki delen FAQ delen på siden

Jeg Kan ikke finde nogle betingelser på siden ved oprettelse bruger ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:07

Tak for det Mikael.

Mikael christiansen:
Jeg kan ikke finde wiki delen FAQ delen på siden

Jeg fik nok ikke forklaret mig godt nok. Sitet er et "Spørgsmål & Svar"-site. Det jeg mente med Wiki og FAQ, er at sitet ikke er et almindeligt forum-baseret site som man finder de fleste steder (Udvikleretn.dk, Eksperten.dk), men baseret på et andet format som er tags-baseret, og hvor alle kan rette i alle spørgsmål og svar (heraf Wiki delen) såfremt brugeren har nok point.

Men tak for det Mikael!

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:14

Det ser sgu godt ud. Har du selv lavet det hele fra bunden af, eller er der brugt en eller anden form for template?

Pøj pøj med projektet, og husk at bruge en større og evt. tykkere skrift i dit underskrift, så folk ikke overser linket :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:25

Hvad med dem der er her ?
Blandt andet Rowl.dk hvad fejler de Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:47

Alei:
Det ser sgu godt ud. Har du selv lavet det hele fra bunden af, eller er der brugt en eller anden form for template?

Ja, det er helt lavet op fra bunden af. Selve designet fik jeg lavet hos 1902 Software, og implementeret det så selv helt fra bunden af.

Hvor der findes masser af forumsoftware man kan bruge, findes der ingen gode pakker af denne slags. Det eneste der findes er en del af StackExchange, men de har en meget speciel businessmodel, som ikke tiltaler mig særligt meget.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 17:54

LinkCentralen.dk:

Hvad med dem der er her ?
Blandt andet Rowl.dk hvad fejler de Smile

De er så vidt jeg kan se, og det gælder også Rowl.dk, alle standard forum-baseret communities, hvilket ikke er det jeg er interesseret i.

For dem som kender Stackoverflow, kan de se at det er det jeg er inspireret af, da jeg synes formatet er genialt når det drejer som om svar på spørgsmål. Det er også det jeg ønsker at prøvet at fange på 4turing.dk hvor det ikke er ideen at der skal lægges op til en debat, men til svar på spørgsmål, andre input skal gives i form a kommentarer til både spørgsmål og svar. Derudover kan alle rette i alle svar og spørgsmål (givet man har nok point).

Så meningen er en blanding af en FAQ, Wiki og standard forum.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)