Skal bruge en webløsning i et opensource cms der i grove træk skal kunne følgende: - Kartotek over en stor mængde pdf-filer, som skal listes i et register kronologisk - Der skal desuden kunne fritekstsøges på tværs af pdf-filerne - Der bliver uploadet 2 pdf-filer pr. uge. Disse skal vises på forsiden, gerne som bladre-pdf. Til hver af de 4 sidste uploadede pdf-filer skal der tilknyttes en række andre pdf-filer, så de opfattes som en pakke. Dette skal være en dynamisk funktion, hvilket betyder at de tilknyttede pdf-filer "forsvinder" i takt med at der kommer nye. Man skal kunne registrere sig på siden og modtage en mail med link hver gang der uploades nye pdf-filer. Registreringen skal indeholde navn, mail, køn, fødselsdato, by, interessekategorier. Der skal kunne segmenteres på disse variabler når der udsendes den automatiske mail/nyhedsbrev. Tilmeldig til nyhedsbrev. Samme da som vi ovenstående Mulighed for at opsætte ugentlige konkurrencer hvor folk kan deltage mod indtastning også af ovenstående data. Søger et tilbud på dette samt hvilket cmssystem der vil benyttes. |
Hej,
p.t. kender jeg ingen module til joomla eller WP der gøre præcis som du beskrev. Jeg tror der skal udviklet en special module til Joomla for at opfylde det krav du har.
Prisen er jo meget forskellige, hvis der skal udvikle sådan en module til joomla, så tage det omkring en uge til 2 uge.
Hvis du har en lidt mere gennemarbejdet projektbeskrivelse så kan jeg kommer med et præcis pris til dig.
En andet mulighed er at post opgave til Amino Freelance.
Med venlige hilsen