Hej Aminoer Jeg har en handyman virksomhed, og har problemer med altid og tage telefonen når kunder ringer. Jeg kunne godt tænke mig at man fra min hjemmeside som kunde kunne indtaste sit mobilnummer i en boks, der evt. hed "skriv dit tlf. nummer, og vi kontakter dig så hurtigt som muligt" Det tlf. nummer kunden så skriver modtager jeg som en sms, hvorefter jeg kan ringe til kunden nå det passer. Jeg ved godt at jeg for det meste kan se kundens tlf nr. hvis kunden har prøvet at kontakte mig, "mistede opkald". Men det var også tænkt som en smart service fra min hjemmeside. Håber nogen kan hjælpe mig. P.s. jeg har ikke brug for at sende sms til nogen, kun modtage en sms med det nummer folk skriver i boksen på siden. |
sms service fra hjemmeside
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Tak for svarene Men hvordan gøres det så i praksis, den gratis TDC løsning vil jeg da meget gerne vide mere om. Håber i vil udspecificere det lidt. Og tak for så hurtige svar, helt kanon. |
Hejsa Jeg kan måske løse dit problem Hvilket forbrug regner du med at få, og kræver du nogle bestemte funktioner, fx leverings rapporter, valgfri afsender eller lign ? Mvh Torben |
Det er en ganske nem og gratis løsning hvis man ikke har de store behov. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)