Vi står foran at en masse emner skal ringes igennem med henblik på at aftale et møde omkring vores produkter. Produktet er testet er der er udvist stor interesse for dette.
Der er testet gennem et firma. Det betød desværre, at flere forskellige ringede på opgaven, hvorfor alle møder ikke var aftalt med den rigtige kvalitet og at der virkelig var konstateret et behov hos den aktuelle kunde. Det er baggrunden for at det meget gerne må være et enkeltmandsfirma/privatperson.
For den rigtige samarbejdspartner vil der være tale om et samarbejde som kan blive yderst langvarigt. Vores potentielle kunder skifter ofte kontaktpersoner, hvorfor der efter en opringning til samtlige, vil være mulighed for at starte forfra.
Jeg kan se i er interesseret i en mødebooker, der kan varetage opgaven med opkald til diverse kunder. Jeg ligger stor vægt i at mine partneres behov er afdækket og at kunden er interesseret inden møde aftales.
Hvilket produkt er der tale om? Kanvas opkald og opbyggelse af nye emner, hvor personen skal ringe ud på firmaet vejne eller hvordan?
Jeg har et enkelmandsfirma som i nævner og går meget op i en høj mødestandard.
Jeg har en samarbejdspartner i Bagnkok der booker møder. Hvis det har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk, så vil jeg formidle kontakten videre til ham så du kan snakke segmentering og priser.
Jeg giver dig meget gerne et uforpligtende tilbud på en mødebooking opgave. Vi er et mindre firma og går derfor meget op i kvaliteten af de møder vi booker. Dog vil jeg meget gerne vide lidt mere om hvilke slags møder der skal bookes og indenfor hvilken branche.
Her har du links til vores hjemmeside, så du kan danne dig et indtryk af hvad vi laver.
Såfremt det har interesse og i har brug for yderligere oplysninger er du altid velkommen, således at vi kan komme i besiddelse af et tilbud på opgaven.
Det drejer sig i første omgang om kontakt til ca. 3.000 andelsboligforeninger i Storkøbenhavnsområdet og efterfølgende ca. det samme antal ejerlejlighedsforeninger.
Senere kan overvejes, ved succes, om der skal udvides til yderligere landsdele.
Hej Kjeppe vi er et telemarketingsbureau som kan tilbyde en fast timepris på 135 uanset opgavens størrelse, du er mere end velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende dialog.
Hej Kjeppe vi er et telemarketingsbureau som kan tilbyde en fast timepris på 135 uanset opgavens størrelse, du er mere end velkommen til at kontakte mig for en uforpligtende dialog.
Er lidt nysgerrig - hvordan kan I nøjes med at fakturere 135.- pr. time hvis der både skal betales, feriepenge samt være fortjeneste til jer.........men billigt, det er det sgu.