Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Time/sags styring af lille firma.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har startet et arkitektfirma og skal have et simpelt time/sags styrings program.

Er der nogen der kender til et godt og simpelt program.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:31

Det kunne godt lyde til at Uffes stykke software Tasks kunne være et godt bud på din løsning.

Det er jo nok overkill at anbefale et større CRM-system når det blot er noget enkelt du søger.

Du finder det på http://tasks.dk/

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 09:39

Hej

Vi har udviklet et system som du kan få gratisSmile

Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:48

Hej arkitekt!

Vi producerer time/sag og planlægning, udelukkende til ingeniører og arkitekter. Vores program (AutoPilot) har 4000 daglige brugere, er på dansk, og er nemt at komme i gang med. Giv lyd hvis du er interesseret i en uforpligtende præsentation eller læs mere på www.autopilot.dk

Med venlig hilsen

Korsgaard EDB ApS 

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:16

Der er jo webbaserede Tasks, som Anders nævner. På min mac bruger jeg Billings 3. I Billings kan du oprette kunder med tilhørende projekter og timeslips.

Tilmeldt 5. Jan 11
Skrevet kl. 13:28

Hej igen.

Det lyder selvfølgelig spændende, det vil jeg meget gerne, hvordan kan det lade sig gøre?

Tilmeldt 5. Jan 11
Skrevet kl. 13:43

Hej igen/igen.

Mit Svar var til Web-siden.dk - et program gratis lyder rigtig godt for et nystartet firma.

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 13:46

Jeg bruger lige nu et Community Version af FengOffice, som man kan download gratis og installer på sin egen server.

Jeg har kig efter mange løsninger i det sidst par måneder og systemmet her dækker mine behov som outsourcing virksomhed.

Jeg få jo mange små forskellige opgave ind, jeg få aftaler med kunde en pris og deadline. Alt det oplysninger taster jeg ind på system. Nogle af opgave lave jeg selv, andre opgave få jeg min programmør til at lave. Nå jeg oprette en Task, kan jeg angive hvilken person der skal udfører opgave. Til hver enkelt opgave kan man så angive det timer man udføre på den. Der er mange flere funktioner som file deling, note, kalender ...

Du kan læse mere om systemet her: 

http://www.fengoffice.com/

Det bedst ved det helle er at det er gratis at bruge. User interface på den er også meget bedre end mange andre opensource systemer. Så jeg er faktisk ret lykkeligt over at jeg har fundet "den rigtigt skål til min ris" :)

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:31

Jeg bruger selv Billings på min iPhone, som jeg er godt tilfreds med :-)

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 15:32

Jeg er pt. ved at teste systemet www.harvestapp.com til min tidsregistrering og mit førstehåndsindtryk er ihvertfald meget positivt - herudover kan du få en "gadget" til dit skrivebord, så du kan tidsregistrere direkte fra dit Windows skrivebord - det synes jeg er ret smart :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)