Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En der er hård til Dreamweaver her ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej søger lidt vejledning til at få min dreamweaver til at makke ret.

Jeg bruger en engelsk udgave af Dreamweaver CS5.

Problemet opstår når jeg f.eks benytter den to steder (hjemme og på arbejdet)

Jeg har sat den så når man redigere sin hjemmeside og gemmer overføre den det til nettet lige efter.

MEN den kan ikke finde ud af at hente de nyeste rettelser jeg har lavet fra det ene sted til det andet.

EKS.

Jeg sidder og arbejder med siden x.dk fra mit arbejde og vil arbejde videre med x.dk hjemme hos mig selv og åbner sitet jeg vil arbejde videre med, men så ligger der en gammel udgave. Er så nødt til at bruge filezilla og overføre den fil til min pc inden jeg kan komme videre.

Hvordan får jeg den til automatisk at overføre de sidste nye ændringer af sig selv ?

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:21

Det er jeg ikke sikker på, at du kan - men du kan da om ikke andet bruge Dreamweavers file manager (find den i en window eller view-menu i toppen) i stedet for file zilla. Marker filerne og tryk på en af pilene i toppen af vinduet.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:30

Det er ikke helt sådan Dreamweaver foregår, når du arbejder både local og f.eks. via FTP. Dog kan det godt lade sig gøre. Den nemmeste måde kræver dog et andet program. Det kunne være Dropbox også gemme filerne deri.

Skal det kun være i Dreamweaver, er du nok nødt til 100% arbejde på serveren og ikke gemme filerne lokalt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)