I går startede jeg en lille mikro-lån indsamling til fordel for en iværksætter på Zanzibar. Så jeg flækkede en yderst simpel hjemmeside sammen og spurgte, om folk ville hjælpe. Det skal jeg lige love for, at de ville... På under 8 timer (om natten vel at mærke) fik vi samlet over 50.000,- sammen til Jefferson, der har startet sit eget turistbureau på Zanzibar.(Bemærk - det er et lån, ikke en gave).
Jeg er helt vildt glad for at kunne hjælpe Jefferson - og så er jeg helt VILDT imponeret over, hvad Twitter og Facebook kan udrette.... Jeg har altid været kritisk overfor dem, men de slippes løs, så går det edderbankeme stærkt.
Tak til alle de, der har bidraget (der er RIGTIGT mange fra Amino - godt gået). Og til de folk, der siger at SEO-folk er grådige, ikke deler m.m. så check lige listen. SEO-konsulenterne dominerer listen voldsomt.
Flot resultat, Morten. Får vi mulighed for at følge med i Jeffersons projekt? Hvordan har du etableret samarbejdet med ham, og hvordan sikrer du, at pengene går til det formål, de er tiltænkt?
Stærkt gået uanset, og giver en stor cadeau til dem, der har doneret til projektet.
Hov ja - det glemte jeg jo at sige. Jeg oprettede ikke en Facebook-gruppe. Jeg er ikke så heftig til det med Facebook. Jeg lavede bare en ultra-simpel side. I kan se den her.
Jeg har også et par afrikanske venner. Mere ydmyge, rare og hårdtarbejdende mennesker skal man lede længe efter. De har bare lige bruge for en lille hjælpende hånd, og så er de dybt taknemmelige.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.