Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Twitter og Facebook tog røven på mig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

I går startede jeg en lille mikro-lån indsamling til fordel for en iværksætter på Zanzibar. Så jeg flækkede en yderst simpel hjemmeside sammen og spurgte, om folk ville hjælpe. Det skal jeg lige love for, at de ville... På under 8 timer (om natten vel at mærke) fik vi samlet over 50.000,- sammen til Jefferson, der har startet sit eget turistbureau på Zanzibar.(Bemærk - det er et lån, ikke en gave).

Jeg er helt vildt glad for at kunne hjælpe Jefferson - og så er jeg helt VILDT imponeret over, hvad Twitter og Facebook kan udrette.... Jeg har altid været kritisk overfor dem, men de slippes løs, så går det edderbankeme stærkt.

Tak til alle de, der har bidraget (der er RIGTIGT mange fra Amino - godt gået). Og til de folk, der siger at SEO-folk er grådige, ikke deler m.m. så check lige listen. SEO-konsulenterne dominerer listen voldsomt.

Igen.. .1000 mange tak.

Morten (og Jefferson)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:20

Godt gået ;-)

Hvad hedder din facebook gruppe og hvad har du gjort for at få den succes?????

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

Det var da helt vildt godt gået, flot! Og tak fordi du deler med os andre. God inspiration :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 09:32

Flot resultat, Morten. Får vi mulighed for at følge med i Jeffersons projekt? Hvordan har du etableret samarbejdet med ham, og hvordan sikrer du, at pengene går til det formål, de er tiltænkt?

Stærkt gået uanset, og giver en stor cadeau til dem, der har doneret til projektet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:47

Hov ja - det glemte jeg jo at sige. Jeg oprettede ikke en Facebook-gruppe. Jeg er ikke så heftig til det med Facebook. Jeg lavede bare en ultra-simpel side. I kan se den her.

Og tak for jeres opbakning

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 09:52

YesDet er rigtig godt gået!Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:52

Hvor er det fedt Morten !

Jeg har også et par afrikanske venner. Mere ydmyge, rare og hårdtarbejdende mennesker skal man lede længe efter. De har bare lige bruge for en lille hjælpende hånd, og så er de dybt taknemmelige.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:54

Flot initiativ og rigtig flot resultat. Respekt for de sociale medier! :O

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 09:54

fedt fedt fedt! godt gået!

jeg ville helt klart også have været med hvis ikke det var fordi at målet var nået!

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)