Hej Forleden er jeg på min skønneste ferie blevet kontaktet af "frivillige"hospitals klovne sælgere, der har prøvet at sælge mig et notesblok og en kuglepen for 300 kr+m Jeg syntes nu at støtte en god sag er meget fint og det gør jeg gerne men, jeg fandt ud af at hospitals klovne er ikke frivillige og tager hele 200kr/timen for at være klovne, telefon sælgere er heller ikke frivillige- så hvordan støtter man så de frivillige hvis alle er lønnede? Da mit virksomhed er tilknyttet mange medarbejde, kvinder og mænd gammel og unge tilbød jeg dem at jeg kunne komme med gratis folk der ville gratis optræde for børn en gang om ugen. Men de takkede nej tak. Så tilbød jeg dem at uddanne nogle af mine folk gratis for dem så de kunne være klovne. men de takkede nej igen. så tilbød jeg dem at være en telefonisk sælger(gratis) for dem en gang om ugen 8 timer, (da det er jo mit erhverv), men de takkede nej. Så det er jo noget jeg ikke forstår, jeg vil gerne støtte en god sag, kan tilbyde dem en bedre sælger en de selv har og helt gratis og det eneste de vil have er mine penge??? Så nu tænkte jeg hvis vi alle mennesker her på forummet en gang om måneden gør noget gratis for andre(som har behov for det) ville verden ikke være bedre? hvem vil være med?Jeg er på, jeg melder mig frivilligt.
Lina lokaldistribution.dk
|
Det er jo en salgsvirksomhed som varetager Hospital Klovnes telemarketingsopgaver, som har ringet til dig.
Virksomheden hedder Buy Aid..... Du kan læse mere her på deres hjemmeside http://www.buy-aid.com/?id=84