Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B salg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe haft tanken om at starte en virksomhed igen, men mit problem er denne gang at jeg ikke har nogen kunde ;) 

Jeg vil meget gerne klare salg og event løsninger for mellem og store virksomhedder i DK og senere i resten af norden.

Men jeg er ikke klar over hvordan jeg kommer i kontakt med disse kunder, jeg har snakket med flere sælge fra Falk, nord jysk el o,s,v, og de er alle ansat i et firma der varetager salget fra en anden virksomhed, det er sådan en virksomhed det skal være, jeg ved at jeg vil kunne uddanne dygtige folk til at løse de opgaver, så virksomheden kan leve op til standarten.

Nogen der kan hjælpe med dette ?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:42

Jeg er ikke helt med? Taler vi om et decideret call-center, der "sælger varen" til potentielle kunder?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Feb 09
Skrevet kl. 19:45
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:52

Jeg er ikke helt sikker på, jeg forstår dit spørgsmål. Men hvis jeg gør, så vil jeg tro, at det er ligesom med reklame-og mediebureauer (hvor jeg selv er uddannet). Det vil sige, at der kun er én vej: at gribe røret og kontakte de kunder, du finder interessante, og giver dem et tilbud, de har svært ved at sige nej til, altså et tilbud om, at de kun skal betale for det antal kunder, som I sikrer dem: no cure, no pay!

Alle skal jo starte ét sted, så du og dine ansatte er formentlig nødt til først at bevise jeres værd før, at det bliver lettere at skaffe nye klienter.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 7. Feb 09
Skrevet kl. 19:56

Thomas tror du har forstået det helt rigtigt, det nemlig hvordan jeg for kunderne til at vælge mig frem for de andre, samt kommer i kontakt med de store virksomheder ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:12

Det er jeg så ikke helt sikker på, at jeg har. For svaret på dit spørgsmål er vel stadig ret simpelt? Der er ikke nogen mirakel-løsning! Du får dem til at vælge dig fremfor de andre ved at virke overbevisende. Hvis du er sikker på, du kan skabe et dygtigt call-center, så må du vel også have argumenterne i orden!?

Forstår ikke dit spørgsmål om, hvordan du kommer i kontakt med de store virksomheder? Du finder vel deres telefonnummer og ringer til dem! Hvis du mener at kunne skaffe disse virksomheder kunder i kraft af telefonopringninger (kold canvas; har selv prøvet det i 5 måneder), så må du også kunne overbevise disse store virksomheder om at vælge dit call-center alene ved at ringe dem op!?

Dbh

Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)