Hvorvidt jeg behøver dem eller ej, gør nu ikke det store; Jeg vil gerne sige mange tak for de pæne ord! Som vi snakkede om var det super interessant at skrive om noget, jeg absolut intet vidste om i forvejen. Når jeg skriver om tablet pc'er, mobiltelefoner, tryk på tøj og andet har jeg en lille forhåndsviden - her var jeg på bar bund. Så tak for den gode udfordring. Jeg ser frem til at gå igang med de næste! 
Som Mads var inde på, har jeg rigtigt meget at lave. Det er også derfor, at det er et par uger siden, jeg har opdateret min tråd her. Det er ikke fordi jeg er stoppet, tvært i mod skriver jeg mere end nogensinde. Når jeg om 2-3 måneder flytter til Aarhus for at studere videre, tror jeg ikke, at jeg fortryder den opsparing jeg er igang med at skabe her. Og den pizza. En gang imellem da. I aften..
Jeg har fået nogle supergode samarbejder op at køre med mange af dem, jeg har skrevet for. Af den grund har jeg også måttet sige pænt nej tak til de sidste, der har spurgt. Det gælder desværre stadigt; I skal være velkomne til at skrive, men sandsynligheden for, at jeg sidder og skriver en artikel samtidigt med at jeg svarer er desværre ganske stor.
Min side om gratis film kører bare derudaf. I februar fik jeg 29kr fra Adsense. Marts lige over 200kr. Indtil nu, i februar, er vi oppe på 100kr, så chancerne for at jeg slår rekorden er .. overvældende. Det er sgu meget fedt. Siden er mit personlige projekt, hvor jeg tester alt indenfor SEO, artikler og rigtigt meget andet sjov. Tag og kig på siden - se hvad jeg også bruger min tid på! ;)
Selvom jeg har købt Mikkel deMIBs SEO 2.0 bog, er jeg knap nok kommet i gang med at læse den. Det er næsten for dårligt. Den er på to-do listen!
Udover at skrive artikler er jeg også blevet sat til at linkbuilde og lege decideret webmaster for en side. Det er noget der rykker; Jeg lærer sindssygt meget af det, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg kommer til at bruge det rigtigt meget. Jeg ser det som et kæmpe privilegie, at jeg har fået muligheden for at lære de her ting. Så gælder det bare om at udnytte chancerne.
Off-air igen; Den næste artikel på min to-do liste om tryk på arbejdsshorts skal laves. Jeg er bange for, at jeg efterhånden ikke er så badass til Fifa 11 på Xbox 360 - et offer, et nødvendigt onde, jeg næppe kan gøre det store ved. ;)
(Nu håber jeg satme ikke, at jeg får en server error!)
Halfdan 
Oh, and by the way, jeg er Superbruger nu. ;)