Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukket. Laver snart ny tråd. PM for spg.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er én ting man aldrig kan få nok af, så må det være eksempler. Her er lidt flere:

Jeg har, for Escalate, skrevet to blogindlæg.

Top 12 gratis Wordpress temaer

10 sjove Google søgninger på dansk

Fra min egen blog smider jeg også lige et par eksempler:

Lovlige gratis film med danske undertekster

Filmindustrien kunne lære af musikindustrien

Hvis I har spørgsmål af en art, eller opgaver jeg kan løse, er I meget velkomne til enten at sende en PB her på Amino, eller skrive en mail til icanseeyousad@gmail.com

Fortsat god dag! Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:27

Phew, der er knald på! Og det er fantastisk!

Det er noget af et drømmejob at kunne skrive artikler hjemmefra. Det slår mit telefonsælgerjob og avisomdelertjans by far. 

Her er et par eksempler mere, denne gang fra Elitetryk.dk.

Hvad er offsettryk?

Tryk af blokke

Fra min egen side:

Undgå gamer bærbare

Gratis VPN tjenester

I kan lige så godt udnytte, at jeg skriver artikler på 350 ord for 85kr. Det gør jeg kun, indtil jeg skal betale skat, skal momsregisteres og sådan noget pjat - med den nuværende fart går der ikke mange måneder, før det desværre / heldigvis er nødvendigt.

Send en PB eller en mail til icanseeyousad@gmail.com - så ser vi på det!

Fortsat god aften! Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 07:36

Min trofaste opdateringsrate på 2-3 dage er godt nok blevet overtrumfet. Big Smile

Det er der dog rigtigt gode grunde til;

Jeg har voldsomt meget at lave, og jeg er helt vild med det. Hvis dét at skrive kan betegnes som et 'job', er det uden tvivl det bedste job jeg nogensinde har prøvet. Det slår avisbud, reklamebud, gartnerihjælper, biblioteksopsætter og telefonsælger med længder. 

Jeg har LYSTEN til at skrive nogle knaldgode tekster, og jeg har lysten til at gøre det her og nu. Så selvom jeg har travlt med at skrive tekster om trykkerisager, mobilabonnementer, fotofremkaldelse, robotplæneklippere, elcykler og tagmaling så føles det ikke som et job - Det føles, som en interesse der plejes. 

Derudover arbejder jeg stadigt på min side om gratis film med danske undertekster.

Jeg har også købt domænet ModernWarfare3.dk, som selvfølgeligt skal beskæftige sig med Call of Duty Modern Warfare 3 - når det engang bliver relevant.

Mine priser er stadigt 85kr for 350 ord, og 135kr for 550 ord. Det kan de blive ved med at være, så længe at jeg hverken betaler skat eller er momsregistreret. Med den nuværende fart, vil jeg begynde at blive rippet i løbet af sommerens slutning. Den tid, den sorg.

Hvis du har specielle ønsker til dine tekster, så siger du bare til. Jeg knalder gerne html tags og links ind for dig, og jeg har selv uploadet mine tekster og rettet dem til for mange af de personer, jeg har leveret for. Meta titles og descriptions kan jeg også sagtens levere med, hvis du ønsker det - selvfølgeligt uden ekstra betaling! Wink

Som sagt, så har jeg voldsomt travlt med diverse skriveprojekter. Det er også grunden til, at tråden her lige har ligget stille i længere tid end normalt. Det betyder dog ikke, at jeg ikke tager andre opgaver, når først jeg er færdig med de nuværende: Skriv en PB eller send en mail til icanseeyousad@gmail.com - Så kan vi kigge på sagerne! Smile

Flere eksempler på mine skriverier:

700 ord om fordomme relateret til robotplæneklippere 

700 ord om zinktagrender for JC Tagservice - leveret med links, underoverskrifter og fed i html tags.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:16

Vel mødt. 

Jeg havde fødselsdag i mandags, hvor jeg fyldte 19 år. Ikke at det giver nogle fordele; Jeg kan ikke komme nogle nye steder hen, mine (manglende) matematikegenskaber blev ikke forbedret ved et trylleslag, og jeg har stadigt ikke nogen kæreste. Men det går nok. Wink

Jeg har lige færdiggjort 20 artikler om mobilselskaber, mobilabonnementer og lignende. Derudover er jeg kommet igang med tekster for et trykkerifirma, robotplæneklippere og meget andet.

Jeg kan efterhånden danne mig et billede af, hvem der er, jeg skriver for:

• Affiliate sider. Tekster til såvel hovedsider som undersider på et affiliatesite, som har brug for en masse god tekst til at ranke godt i Google.
  • Webshops, der har brug for produkttekst og anden tekst. Dette er både henvendt de besøgende og søgemaskinerne.
  • Blogindlæg på forskellige sider, som gerne skulle skaffe nok traffik til siden, men selvfølgeligt også tjener en god sag i og med at siden bliver opdateret.

Lige meget hvad, så tjener mine artikler et rigtigt godt formål for din side:

Du får opdateret din side med ny, unik tekst. Har du nogle keywords bliver de indsat naturligt i teksten - og har du dem ikke, men vil gerne have dem, kan jeg sagtens lave en hurtig analyse for dig. 
Google elsker ny tekst, og Google elsker ordentlig tekst. Jeg leverer ny, ordentlig tekst. Wink

Det skal dog siges, at jeg ikke er i stand til at tage imod særligt mange opgaver lige nu. Jeg har rigtigt meget at lave, hvilket jeg er utroligt glad for, men det betyder, at min leveringstid desværre er en smule uoverskuelig lige for tiden. I er velkomne til at skrive - men jeg lover intet. Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:13

Flot. Jeg havde lige skrevet en superlang opdatering til tråden, og så bestemmer Amino sig for, at jeg skal ha' en servererror. Vi prøver bare igen.

Jeg har tendens til at skrive nogle ganske lange opdateringer til denne tråd, men jeg kan faktisk godt gøre det kortere. Pointen med dette indlæg kommer derfor råt for usødet her:

Kunne du ikke bruge en gratis artikel? Jeg vil rigtigt gerne udvide mit netværk og vise diverse Amino'er hvad jeg kan. Er der nogen mere effektiv måde at gøre det på, end at skrive en gratis artikel, til dem der ønsker det? Det prøver jeg i hvert fald at finde ud af. Big Smile

Hvis du står med en blog, webshop, affiliatesite, nyhedsside eller andet, så tilbyder jeg, at skrive 350 velskrevne, søgemaskineoptimerede ord - gratis. Du får noget god, unik tekst - og jeg får mulighed for at udvide mit netværk, og vise hvad jeg kan. Jeg har skrevet for en del Amino'er allerede, men jeg er sikker på, at der er flere, der godt kan bruge noget glimrende tekst til deres sider.

Hvis du skriver en PB her på Amino eller sender en mail til icanseeyousad@gmail.com i dag, så lover jeg, at du har din gratis artikel inden weekenden er ovre. Det må siges at være et ganske godt tilbud, synes du ikke? I så fald synes jeg, at du skal give mig en opgave, som du normalt ville til din skribent - Jeg sender bare ingen faktura for den. Wink

God weekend! 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 13:43

PB sendt

Ser frem til at høre fra dig

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:46

Hey Halfdan

Jeg blev kontaktet af en fyr tidligere i dag, der ville have mig til at lave et par artikler. Jeg har dog super travlt for tiden, så jeg afslog og gav ham i stedet din mail, da du virker som en udmærket tekstforfatter :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:20

Noticed, kære ven.

Jeg måtte desværre også sige pænt nej. Selvom jeg ofte kan levere samme dag, tør jeg ikke love 4 artikler inden for 24 timer, med en AT eksamens synopsis, der skal afleveres i morgen tidlig. Det må sgu blive en anden gang :-)

Jeg kan ligeså godt benytte lejligheden til at opdatere tråden.

Jeg elsker artikler. :)

Jeg kunne godt lide at gå med aviser. Det var om morgenen i weekenden, så det passede egentligt ret godt. Det forstyrrede intet andet end min søvn. Det gjorde jeg også i 4 år.

Jeg kunne godt lide at sætte bøger på på det lokale bibliotek. Det var super hyggeligt. Det gjorde jeg i 3½ år. Da var jeg blevet 18, og var desværre lidt for dyr i drift.

Jeg kunne godt lide, at arbejde på et gartneri. Det gjorde jeg desværre kun en enkelt sæson. Da arbejde jeg både med aviser og på det lokale bibliotek - så havde jeg ikke brug for gartneriet oveni.

Jeg kunne godt lide at være telefonsælger. Jeg mødte nogle sindssygt flinke mennesker, og arbejdspladsen var fantastisk. Arbejdet var ikke sjovt nej, men det er utroligt hvor meget god stemning på arbejdspladsen betyder! Jeg ville ikke være de 7 måneder jeg gjorde det, indtil jeg sagde det op, foruden.

Jeg fucking elsker at skrive artikler. Det blander alt det bedste ved alle de andre ting, bortset fra at arbejdspladsen kan være tomt til tider. Så sjov er vores sovende hund nu heller ikke.

Jeg har rigtigt meget at lave, og det er jeg rigtigt glad for. Du er velkommen til at skrive alligevel - i dag afleverede jeg en artikel på 550 ord, til en der også skrev i dag. Det sker. Overordnet set skal du være ualmindeligt uheldig, hvis jeg bruger mere end 2-3 dage på at levere 1-5 artikler. Over det tager naturligvis længere tid, men de kommer. Der er stille og roligt knald på!

Jeg har købt Mikkel deMIB's SEO 2.0 bog. Den skal nok blive sjov at læse.

Jeg leger med affiliate på siden iPod pris .dk. Det er en voldsomt grim side, men jeg har nok at lave med artikler, så den er sat på standby.

Min side om gratis film kører bedre end nogensinde. Jeg fik 190 besøgende igår, og var helt oppe på knap 350 her den anden dag. Det kan jeg kun være stolt af, når langt de fleste kommer fra Google - og det er jeg sgu også. Jeg klapper mig selv på skulderen for den der.

Hvis du har læst med her til - så tak for det! ;) Det var pænt af dig.

10-4, over-and-out.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bare give mine anbefalinger af Halfdan. Jeg er sikker på at han ikke behøver dem, for han har vist nok at lave. Men jeg har købt 10 tekster om lystfiskeri, og selvom Halfdan ikke fisker, har han skrevet nogle fremragende tekster, der virkelig fanger(!) alt det rigtige. Her er de første to kommet på nettet:

Hvad er et gennemløbsblink?

og

Hvad er Power Bait?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorvidt jeg behøver dem eller ej, gør nu ikke det store; Jeg vil gerne sige mange tak for de pæne ord! Som vi snakkede om var det super interessant at skrive om noget, jeg absolut intet vidste om i forvejen. Når jeg skriver om tablet pc'er, mobiltelefoner, tryk på tøj og andet har jeg en lille forhåndsviden - her var jeg på bar bund. Så tak for den gode udfordring. Jeg ser frem til at gå igang med de næste! Skype-Smile

Som Mads var inde på, har jeg rigtigt meget at lave. Det er også derfor, at det er et par uger siden, jeg har opdateret min tråd her. Det er ikke fordi jeg er stoppet, tvært i mod skriver jeg mere end nogensinde. Når jeg om 2-3 måneder flytter til Aarhus for at studere videre, tror jeg ikke, at jeg fortryder den opsparing jeg er igang med at skabe her. Og den pizza. En gang imellem da. I aften.. 

Jeg har fået nogle supergode samarbejder op at køre med mange af dem, jeg har skrevet for. Af den grund har jeg også måttet sige pænt nej tak til de sidste, der har spurgt. Det gælder desværre stadigt; I skal være velkomne til at skrive, men sandsynligheden for, at jeg sidder og skriver en artikel samtidigt med at jeg svarer er desværre ganske stor. 

Min side om gratis film kører bare derudaf. I februar fik jeg 29kr fra Adsense. Marts lige over 200kr. Indtil nu, i februar, er vi oppe på 100kr, så chancerne for at jeg slår rekorden er .. overvældende. Det er sgu meget fedt. Siden er mit personlige projekt, hvor jeg tester alt indenfor SEO, artikler og rigtigt meget andet sjov. Tag og kig på siden - se hvad jeg også bruger min tid på! ;)

Selvom jeg har købt Mikkel deMIBs SEO 2.0 bog, er jeg knap nok kommet i gang med at læse den. Det er næsten for dårligt. Den er på to-do listen!

Udover at skrive artikler er jeg også blevet sat til at linkbuilde og lege decideret webmaster for en side. Det er noget der rykker; Jeg lærer sindssygt meget af det, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg kommer til at bruge det rigtigt meget. Jeg ser det som et kæmpe privilegie, at jeg har fået muligheden for at lære de her ting. Så gælder det bare om at udnytte chancerne.

Off-air igen; Den næste artikel på min to-do liste om tryk på arbejdsshorts skal laves. Jeg er bange for, at jeg efterhånden ikke er så badass til Fifa 11 på Xbox 360 - et offer, et nødvendigt onde, jeg næppe kan gøre det store ved. ;)

(Nu håber jeg satme ikke, at jeg får en server error!)

Halfdan Cool

Oh, and by the way, jeg er Superbruger nu. ;)

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)