Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukket. Laver snart ny tråd. PM for spg.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er! Smile

Jeg tilbyder, som overskriften siger, søgemaskinevenlige artikler. For overskuelighedens skyld deler jeg den her post ind i nogle overskrifter, så I hurtigt kan danne jer et overblik over, hvad jeg har at byde på:

Hvad tilbyder jeg:

Søgemaskinevenlige kvalitetstekster. Ønskes en informativ artikel nærmere end en søgemaskinevenlig, er det selvfølgelig intet problem.

Hvad kan jeg:

På nuværende tidspunkt har jeg et studiejob som telefonsælger i Odense 8-13 timer om ugen. Jeg ved derfor en del om ord, hvordan de kan bruges, og hvilke effekter de har på forskellige typer personer. Jeg kan derfor sige en masse om, hvad jeg kan, men jeg opfordrer jer til at kigge på mine eksempler længere nede i stedet for. Wink

Hvordan gør jeg:

Når jeg har fået at vide, hvad jeg skal skrive om, og hvilke ord der gerne ses have fremhævet, laver jeg en lille keyword-analyse. Jeg researcher derefter, skriver artiklen, og retter til sidst igennem, til jeg er tilfreds med resultatet, hvorefter jeg sender det til dig. Er du ikke tilfreds laver jeg den selvfølgeligt om. Handlen er først færdig, når begge parter er tilfredse.

Hvad koster jeg:

Cirka 350 ord: 85kr.

Cirka 550 ord: 135kr.

Eksempler, tak!

http://www.xn--krekortportalen-5tb.dk/vaerd-at-vide/mit-koereskoleforloeb/ - eksempel på en stor artikel.

http://www.toprobot.dk/blog/Robotplaeneklipper-L200-deluxe/ - eksempel på en lille artikel.

Hvordan kontaktes jeg:

Er I interesserede, eller sidder I med spørgsmål, er I velkomne til enten at sende mig en PB her på Amino, eller kontakte mig på mail:

icanseeyousad@gmail.com 

Jeg ser frem til at høre fra jer! Smile

Mvh. Halfdan Timm

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:54

PB sendt :)

- Ser frem til at høre mere fra dig Halfdan! 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:27

Vi har ikke brug for SEO-artikler, men du skal have ros for at jeg læste hele din post og at du gjorde mig nysgerrig undervejs. Der er mange der tilbyder det samme som dig, du forstår bare lige at præsentere det flere niveauer over de fleste andre.

Ros herfra Yes

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:47

Jeg siger mange tak! :) Det tog mig også 40-45 minutter før jeg var helt tilfreds med formuleringen. Førstegangsindtrykket er svært at ændre, så jeg er meget glad for at det virkede efter hensigten - hvilket det næsten må have gjort når du svarer sådan på trods af at du intet behov har Wink

Hvis du alligevel får brug for en artikel på et tidspunkt, så tillad mig at skrive en for dig gratis som tak for beskeden - Jeg blev meget positivt overrasket da jeg læste den, og det tæller også for meget! Wink

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:06

De første 3 aftaler er lavet, hvilket jeg kun kan være tilfreds med! Smile 
Med lidt over 30 artikler har jeg fået en masse arbejde, som jeg ser meget frem til at lave.

Jeg er dog stadigt åben, hvis der er nogen der står og mangler nogle billige, velskrevne SEO artikler. Ved kontakt kan jeg også give en del flere eksempler end her i tråden - flere end I gider at læse igennem. ;)

Skriv en PM eller en mail på icanseeyousad@gmail.com hvis jeg kan hjælpe med noget! Smile 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:07

Jeg har skrevet lidt over 2000 ord i dag, men er helt sikkert klar på mere! Jeg nyder meget at skrive, selvom jeg nu har været igang i 5 timer. 

Send en pb her, eller en mail til icanseeyousad@gmail.com!

Hvis I er i tvivl om jeg er den rigtige, så lad mig skrive den første artikel som en prøve. Betal hvis I er tilfredse og vil benytte den, og lad være hvis I ikke var tilfredse. I kan kun blive positivt overrasket! Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

Jeg leder ikke efter en der skriver med SEO ord meste for øjne med skal bare være unikke tekster og omhandle mit emme på siden , det skal kunne give viden videre det du skriver ikke bare SEO tekster der ikke videre formidler et budskab min side omhandler striptease og polterabend

kan ikke undgå vis der skrives om et emme der omhandler ens område at der står ens søgeord i teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:52

De 2000 ord jeg har skrevet i dag, hvor jeg stadigt mangler godt 8000, er heller ikke SEO-mindet. Det er intet problem. Jeg er ikke i tvivl om at du har godt styr på SEO-delen! :)

Jeg vil meget gerne give det et forsøg. Jeg har ingen chance for at matche din viden om emnet, men det kunne være meget interessant at give det et forsøg, for at se om det er noget du rent faktisk kan bruge. 

Send mig en PB med en prøve - Hvis det jeg skriver er noget, du kan bruge, så kan vi nemt lave en aftale! :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:20

Har sendt en PM hermed Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Vi har ikke brug for SEO-artikler, men du skal have ros for at jeg læste hele din post og at du gjorde mig nysgerrig undervejs. Der er mange der tilbyder det samme som dig, du forstår bare lige at præsentere det flere niveauer over de fleste andre.

Ros herfra Yes

Synes jeg har set opbygningen før - held og lykke med din forretning ellers, artiklerne ser fine ud :-)

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)