Jeg kan se at nogle virksomheder har en profil på www.facebook.com/virksomhedsnavn. Det vil jeg også gerne have til min virksomhed.
Jeg har oprettet en virksomhedsprofil på facebook under min personlige profil, men jeg får en fejlside når jeg skriver www.facebook.com/medarbejderferie
Hvad gør jeg forkert? Hvor skal jeg oprette virksomhedsnavnet får at det virker?
Tak for dit svar. Det virker også fint med min personlige profil, men jeg vil gerne have det til at virke med virksomhedens navn og så vidt jeg har forstået så må jeg ikke oprette en profil til virksomheden alene. Profilen skal være tilknyttet mig som person, er det rigtig forstået.
Tak for dit svar. Det virker også fint med min personlige profil, men jeg vil gerne have det til at virke med virksomhedens navn og så vidt jeg har forstået så må jeg ikke oprette en profil til virksomheden alene. Profilen skal være tilknyttet mig som person, er det rigtig forstået.
Hej Bernt,
Hvis det stadig driller med oprettelse af en Facebookside med firmanavnet efter facebook.com/, så giv mig et praj. Jeg vil meget gerne hjælpe dig på rette spor.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn