Hej Har i min søgen efter smarte widgets til Wordpress fundet et værktøj jeg vil tro måske kan komme mange Wordpress brugere til gode. Synes mange steder jeg har læst at flere bloggere søger efter et perfekt værktøj til at sætte en netbutik op sammen med deres blog og tror måske jeg endelig har fundet det perfekte system. Servicen udbydes af Wazala.com hvor din netbutik åbner op i et vindue foran din blog, helt uden at brugeren/kunden kommer væk fra din blog. Det i sig selv synes jeg er fuldstændig genialt tænkt. Der er rigtig mange modifikationsmuligheder i butikken og betalingssystemet kører over enten Paypal med kreditkortbetaling eller Google Checkout. Systemet findes i 4 udgaver som er: Free = 5 produkter med op til 9 billeder af hvert I øjeblikket tester jeg shoppen på Blogtrend.dk med den gratis udgave. Kig eventuelt der og se hvordan shopsystemet ser ud. Lover ikke lige at den bliver ved med at være der, men indtil videre kan i se den i toppen af siden ved at trykke på den røde knap "Testshop". Skal siges, er ikke en del af siden, og tjener ikke på det her, synes blot det er en genial service siden tilbyder og kan kun tro at der må være flere der finder den brugbar. Ulempen skal siges at være, at den endnu ikke findes i en dansksproget udgave, selvom priserne fint kan vises i danske kroner. Har været i kontakt med den og de fortæller at der vil komme en oversættelse til dansk indenfor nær fremtid. Anyway, ville blot lige anbefale servicen til folk - måske høre jeres mening om det |
Hej Allan,
Bemærk dog lige, at den her shopløsning kun er brugbar for de besøgende, som alligevel besøger din blog i forvejen. Shoppen er usynlig for Google m.fl., hvorfor du aldrig kommer til at tiltrække besøgende fra søgemaskinerne direkte til din grønne baderadio og de andre produkter.