Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress & Shop = Genialt...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Har i min søgen efter smarte widgets til Wordpress fundet et værktøj jeg vil tro måske kan komme mange Wordpress brugere til gode. Synes mange steder jeg har læst at flere bloggere søger efter et perfekt værktøj til at sætte en netbutik op sammen med deres blog og tror måske jeg endelig har fundet det perfekte system.

Servicen udbydes af Wazala.com hvor din netbutik åbner op i et vindue foran din blog, helt uden at brugeren/kunden kommer væk fra din blog. Det i sig selv synes jeg er fuldstændig genialt tænkt. Der er rigtig mange modifikationsmuligheder i butikken og betalingssystemet kører over enten Paypal med kreditkortbetaling eller Google Checkout. Systemet findes i 4 udgaver som er:

Free = 5 produkter med op til 9 billeder af hvert

Small = $9.95/month or $99.50/year = 25 produkter med op til 9 billeder af hvert

Medium = $19.95/month or $199.50/year = 100 produkter med op til 9 billeder af hvert

Large = $29.95/month or $299.50/year = 250 produkter med op til 9 billeder af hvert

I øjeblikket tester jeg shoppen på Blogtrend.dk med den gratis udgave. Kig eventuelt der og se hvordan shopsystemet ser ud. Lover ikke lige at den bliver ved med at være der, men indtil videre kan i se den i toppen af siden ved at trykke på den røde knap "Testshop".

Skal siges, er ikke en del af siden, og tjener ikke på det her, synes blot det er en genial service siden tilbyder og kan kun tro at der må være flere der finder den brugbar.

Ulempen skal siges at være, at den endnu ikke findes i en dansksproget udgave, selvom priserne fint kan vises i danske kroner. Har været i kontakt med den og de fortæller at der vil komme en oversættelse til dansk indenfor nær fremtid.

Anyway, ville blot lige anbefale servicen til folk - måske høre jeres mening om det Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Bemærk dog lige, at den her shopløsning kun er brugbar for de besøgende, som alligevel besøger din blog i forvejen. Shoppen er usynlig for Google m.fl., hvorfor du aldrig kommer til at tiltrække besøgende fra søgemaskinerne direkte til din grønne baderadio og de andre produkter.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 21:50

Hej Allan

Jeg synes det virker rigtig godt - det eneste jeg er sådan lidt fordomsfuld omkring er paypal - men jeg er nok bare lidt gammeldags :)

Kan det tænkes at man kunne aftale og køre hele vejen igennem dit betalings system, blot for at se hvordan det virker hele vejen igennem som bruger, uden at du skal sende en vare til mig, samt at du afviser den pågældende ordre efterfølgende, for har ikke lige pt brug for en grøn baderadio :)  ?

Bendtsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:08

Det er rigtigt at Google nok ikke vil opfange noget indhold fra shoppen, men tænker at alle de blogs, velbesøgte som knapt så velbesøgte, omkring f.eks. håndværk og lignende, altså de der blogger om ting de laver, kunne være interesserede i at have en shop på deres blog.

Med hensyn til at teste købsfunktionerne via den testshop jeg har opsat, så er det helt iorden - skal nok annullere alle ordre der måtte komme ind Smile

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:32

Frank Hellerup Madsen:

Hej Allan,

Bemærk dog lige, at den her shopløsning kun er brugbar for de besøgende, som alligevel besøger din blog i forvejen. Shoppen er usynlig for Google m.fl., hvorfor du aldrig kommer til at tiltrække besøgende fra søgemaskinerne direkte til din grønne baderadio og de andre produkter.

Faldt lige over traaden her. Hvis google ikke fanger shoppen saa ville der vel ikke være noget i vejen for at skrive samme tekst i selve WP som der er i shoppen? Der kan jo ikke opstaa DC hvis shoppen er usynlig?

oder was?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)