Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. webhotel, hvem skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er igang med de sidste forberedelser til en ny video blog, hvor jeg forventer at videoerne reelt skal ligge på youtube, men kunne køre direkte på min nye hjemmeside - hvad vil dette kræve af hastighed mv?

Dertil kommer mit spørgsmål så, hvem man skal vælge som webhotel, kan man tage nogle af de billige løsninger som one.com eller skal man tænke på hastighed, trafik mv?

Håber nogle kan dele deres viden med mig på dette område :) - og er der andre udfordringer/problemstillinger jeg ikke har tænkt på i henhold til dette?

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 20:42

Hvis de bare skal ligge på Youtube, så er hastigheden ligemeget. Selvfølgelig vil du gerne give dine besøgende en god oplevelse, så hosten skal da virke nogenlunde. Jeg vil klart anbefale Unoeuro, har prøvet et utal af billige hosts, og Unoeuro fungerer perfekt.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:45
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:45
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:51

Måske et lidt "dumt" spørgsmål - er der nogle af webhotellerne der har integreret nyhedsbrevs moduler? - og kan sådan noget køre sammen med wordpress, eller har man noget specielt til wordpress sider, der er bedre end andet?

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55

Bendtsen:

Måske et lidt "dumt" spørgsmål - er der nogle af webhotellerne der har integreret nyhedsbrevs moduler? - og kan sådan noget køre sammen med wordpress, eller har man noget specielt til wordpress sider, der er bedre end andet?

Bendtsen

Mailchimp fungerer rigtigt godt sammen med Wordpress.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)