Jeg ville nok placere søgefunktionen på forsiden - ligesom Boliga.dk og Boligsiden.dk. :-)
Jeg er altså enig med KTJ-Media.dk, det virker lidt "amatøragtigt" med et loppemarked og et brugtmarked, når nu hjemmesiden hedder lej1hjem. Men altså nu vil jeg ikke lege ekspert, det kan da godt være det kan fungere. Det fjerner bare lidt fokus(forvirrende?), når man som (ny bruger) typisk boligsøgende kommer ind på siden og tænker "hvordan finder jeg boliger i f.eks. Hvidovre?"
Ligeledes syntes jeg at billederne på forsiden udelukkende skal være "hjem man kan leje". Igen - din boligportal jo hedder "lej1hjem".
Jeg er glad for at du ikke vil lege ekspert, for det er mere oplevelsen som "almindelig" bruger jeg er ude efter :o) og det er tydeligt at jeg ikke har ramt rigtigt med tydeligheden af hvordan portalen skal bruges.
Som tidligere nævnt kommer der en dybere forklaring på konceptet, men kort fortalt er konceptet at man skal kunne finde alt til hjemmet.
Synes, ligesom et par andre, at du burde fjerne loppemarked funktionen fra siden. Det virker både useriøst og meget forvirrende. Der gik lang tid inden jeg kunne se idéen i at du både viste billeder af boliger og andre varer på forsiden.
Herudover burde du ændre på den måde du skriver prisen på, efter min bedste overbevisning er det slet ikke korrekt at skrive priserne på den måde. Du skriver f.eks. 5,250.00 - Istedet skulle du blot skrive 5250,00 kr.
Er ikke noget geni til hjemmesider - faldt blot over den ''fejl'' :-)
Synes, ligesom et par andre, at du burde fjerne loppemarked funktionen fra siden. Det virker både useriøst og meget forvirrende. Der gik lang tid inden jeg kunne se idéen i at du både viste billeder af boliger og andre varer på forsiden.
Hej Rasmus,
Nu er der både brugt "useriøst" og "amatøragtigt", altså ikke kun af dig :o)
Men jeg kan ikke helt se de to beskrivelser passe på siden, men mindre I bare mener at fordi det giver det indtryk som det ser ud nu?
Jeg kan godt se på de forskellige kommentarer at det vil være en fordel at lave en mere markant opdeling af områderne, men derudover kan jeg ikke se at det ikke kan fungere under samme tag.
Tak for din feedback, jeg har noteret det på listen over ting der skal tages op til overvejelse.
Du har fuldstændig ret med betingelses-siden. Den, blandt et par andre, er taget med fra den tidligere version af portalen og mangler endnu, at blive gennemgået.