Som overskriften lyder, har jeg lanceret en ny webtjeneste for alle jer som skal ud og rejse..
Vi kender det alle; kufferten skal pakkes, og det er nemt at glemme hvilke ting vi skal have med, derfor har jeg lavet en ny, forbedret og hurtig huskeliste til rejsen, sådan at du får alle de nødvendige ting med til udlandet.
Det bliver nødvendigt med en god omgang seo optimering, derudover kommer jeg til at køre diverse kampagner via reklamer, eksponering igennem de andre portaler jeg har, samt det gode ry blandt de sociale medier. Det er heldigvis en winwin service, gratis for alle, og hjælper til i hverdagen.
Så det er en kanon side at arbejde med, især når man er lidt perfektionist, og ønsker at levere top kvalitet. Har heldigvis haft nogle gode lanceringer bag mig, så ser bestemt frem til rejse huskelistens nye tid!
Har du flere forslag til nogle fede måder at få den frem i lyset, skal du være mere end velkommen til at dele.. :-)
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.