Hej Aminoer! Jeg stiller mit allerførste spørgsmål her, for jeg kan ikke helt gennemskue hvor det høre hjemme. Jeg vil rigtig gerne have sat noget af mit eget design( tøj) i produktion, men hvordan finder jeg frem til en agent eller lign. der kan finde de rigtige steder i udlandet? Jeg har en veninde der har kontakt til noget der hedder sourcing house, men hun er ikke helt tilfreds. Er der nogen der kender nogle gode bureau''er? Hvis nu det her spørgsmål skal ligge et andet sted, vil I (admin) flytte det - eller bære over med mig! Hilsen frk. Nimb |
Velkommen til frk. Nimb. Lyder som et spændende profjekt du har gang i. Dog har jeg ikke kendskab til det du spørg om... men jeg vil synes dit spørgsmål skal ligge i Medarbejdere, samarbejdspartnere, investorer m.m. - dog synes jeg du skal oprette spørgsmålet påny med en mere sigende titel så du får tiltrukket de rigtige mennesker. Derefter vil jeg så flytte dette spørgsmål ned i Testeren og derefter slette det...
Edit : Der er søreme allerede en der har flyttet dette til den "rigtige" kategori ... hvad sker der for moderatoerne på Amino, har de intet liv?
Held & Lykke.
Edit : Der er søreme allerede en der har flyttet dette til den "rigtige" kategori ... hvad sker der for moderatoerne på Amino, har de intet liv?
Held & Lykke.