Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde investor nu !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har startet et mindre rengøringsfirma for 3 måneder siden... Det går godt med at få kunder og jeg er egentlig godt tilfreds med udviklingen.

Mit problem - sikkert so mange andre er at jeg godt kunne tænke mig at udvide med 1-2 ekstra ansatte da jeg kan få kunderne til det.. Men jeg har ikke mulighed for at skyde flere penge i det da jeg sidder stramt i det med investering i bil, meterialer etc...

Er der nogen der har erfaring i hvordan man kommer i kontakt med investorer der kunne være interesseret i at gå ind i dette.. ???  --  hjælp !

John

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:37
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:54

hej

jeg har måske kendskab til nogenm hvor begge parter kan høste nogen syntergoeffekter

Send mig en pm og lad os tage den derfra

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 14:05

Ikke for at sige noget dårligt om dit firma, men det er jo ikke nogen ny ide. Derudover har du kun kørt 3 måneder med det. Tænker at det nok bliver svært at finde investorer til et rengøringsfirma. Mit råd kør firmaet stille og roligt indtil du har penge og kunder til at ansætte 2 mere.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 14:11

Camilla Grønberg:

Ikke for at sige noget dårligt om dit firma, men det er jo ikke nogen ny ide. Derudover har du kun kørt 3 måneder med det. Tænker at det nok bliver svært at finde investorer til et rengøringsfirma. Mit råd kør firmaet stille og roligt indtil du har penge og kunder til at ansætte 2 mere.

100% enig...

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:16

Hej John

Du har en omvendt udfordring iforhold til mange andre "mindre" rengøringsfirmaer. Du har kunde tilgang og mangler pengene til at udvide forretningen.

Mine forslag :

1. slå dig sammen med en konkurent/kollega i branchen, som har lidt penge og ansatte men mangler kunderne. Dem er der rigelig af :-)

2. Du kan åbenbart noget som andre rengøringsfirmaer ikke kan....skaffe kunder. (okay den er selvfølgelig lidt firkantet, men håber du forstår min pointe)

Så hvad med at udbyde kurser for andre rengøringsfirmaer i hvordan de skaffer kunder! Der starter nok 10 nye rengøringsvirksomheder om ugen i DK og mange af dem lukker meget hurtigt igen, da de bliver kvalt i konkurrencen.

Der bliver brugt enorme resourcer på annoncering, sælgere m.m. som alle løber efter de samme kunder. Så udbyd et weekend kursus, hvor virksomhederne kan få en strategi for at skaffe kunderne og derved skaffer du pengene til din egen forretning.

5000 + moms pr. person/virksomhed kunne være en pris. Det er vel hvad en halvsides annonce koster i lokal avisen og det bruger rigtig mange rengøringsvirksomheder....(uden effekt)

Hvem ved, måske kan du ende op med udelukkende at hjælpe andre og tjene flere penge i timen end ved at gøre rent :-)

3. Folkeaktier kunne også være en mulighed. Prøv og google det, så finder du en masse artikler om princippet.

Jeg ved godt, det ikke lige var helt det du efterspurgte, men som tingene er i dag, skal man nogen gange tænke alternativt.

Mvh Kim

www.mulstop.dk muldvarpebekæmpelse og mosegrisebekæmpelse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Camilla Grønberg:

Ikke for at tage nej-hatten på - men Camilla's idé er meget mere realistisk... Alternativt skal du finde dig en partner, som har lyst til at være den ene ud af de to medarbejder du gerne vil have som eventuelt så køber 50% af dine aktiver - og i så laver et fælles I/S, ApS eller A/S.

Bare en idé :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)