Med 20 års erfaring i butik og sideløbende undervisning i dekoration på Handelsskole, er jeg godt klædt på til at give din butik et løft. Jeg har hænderne "skruet" ordenligt på, er hurtig og effektiv. Jeg kan hjælpe med følgende:
* Afhjælpning af "mørke" områder i butikken, som trænger til fokus * Trimning af hylder og butikken generelt * Sørge for et indbydende indgangsparti * Spot og vindues udstillinger * Butiksindretning
Jeg tager altid udgangspunkt i butikkens identitet og eksisterende materialer. Ingen opgave er for lille og jeg kører over hele landet, med udgangspunkt fra Randers. 250Kr/timen + kørsel efter statens takster.
|
Hej,
jeg søger en samarbejdspartner til at starte dekoration-grafisk firma. Er uddannet dekoratør og grafisk designer, og ønsker at tilbyde begge dele, evt. opstilling af messestande og grafisk matriale til, boligindretning i møbelhuse...
Jeg er praktisk anlagt og kunne godt have brug for en samarbejdspartner med styrke indenfor salg og evt. regnskab.
Er du interesseret eller har du nogle gode ideer, er du meget velkommen til at kontakte mig.
Mvh. Ditte Hjort Rasmussen