Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Roterende Produktvideoer til Webshops

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Webshopejere

Vi har udviklet en ny service, Roterende Produktvideoer til Webshops, der har til formål at give webshoppens besøgende en bedre fornemmelse for shoppens produkter og herved fjerne størstedelen af den usikkerhed, der altid er til stede, når vi handler på Internettet.

Jeg vil meget gerne have en tilbagemelding på, hvad du synes om denne nye service.

Hvad synes du om Roterende produktvideo?

Er det noget, du kunne finde på at prøve på et tidspunkt?

Hvis ja, hvorfor?

Hvis nej, hvorfor ikke?

Er prisen rigtig?

Hvad holder dig tilbage fra at købe servicen?

Hvad kan du lide?

Hvad kan du ikke lide?

Hvor skal vi gøre det bedre?

Med den feed back jeg får, vil jeg gøre hvad jeg kan for at ramme behovet bedst muligt.

Venlig hilsen og på forhånd tak,

Christian

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:01

Hvorfor ikke gøre det med javascript? Som fx Dell gør?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:12

Tak for din tilbagemelding, Krkli.

Jeg går ud fra at du mener med CSS - som her:

http://www.dell.com/us/p/inspiron-15-n5030/pd?oc=dndol06c&model_id=inspiron-15-n5030

Glimrende idé Yes

Det gør vi faktisk allerede på andre hjemmesider - så vi har systemet til det.

Hvis vi skal hoste løsningen, så videoen først kommer når man klikker på et mindre billede, kræver det sansynligvis noget tættere integration med webshoppen - javascript, som du nævner og CSS - og så går noget af enkelheden fløjten.

Anyways, god idé - vil vride hjernen på min superprogrammør og se, om vi kan få det til at spille sammen med "fremmede" hjemmesider Big Smile

Venlig hilsen,

Christian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:27

Hej Christian

Jeg synes det ser fint ud. Man kan altid diskutere prisen, det ville selvfølgelig være bedre, hvis den kun var det halve Smile

I burde dog tilbyde en "opstartspakke" med færre end 20 videoer - gerne med en enkelt video, så man kan se - og ikke mindst afprøve - effekten på en af sine egne varer.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:35

Hej Ole

Jeg havde faktisk tænkt på det - så godt, at du lige mindede mig om det Smile

Hvis vi gjorde det, ville det være urimeligt at bede om, at vores potentielle kunde sender produktet i en pakke og samtlige returdokumenter og klarer al forsikring/udfyldelse af blanketter, så vi blot skal gå på posthuset og sende pakken rekommanderet når vi er færdige?

Venlig hilsen,

Christian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:13

Selvfølgelig, det vil ikke være et problem. 

Det er jo en standard pakkeforsendelse tur/retur.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:27

Det kunne måske være interessant for fairtime.dk, men jeg vil i givet fald hoste videoerne selv (Shopify bruger Akamai CDN). Jeg kan ikke lige afkode, hvordan du forholder dig til det.

Når jeg er lidt i tvivl, er det fordi jeg tumler lidt med en idé om egentlige produktreviews på video som alternativ til 3D visninger.

Man lad høre fra dig, hvis du har et opstartstilbud og kan levere en video til egen hosting.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:54

Fairtime:

Det kunne måske være interessant for fairtime.dk, men jeg vil i givet fald hoste videoerne selv (Shopify bruger Akamai CDN). Jeg kan ikke lige afkode, hvordan du forholder dig til det.

Når jeg er lidt i tvivl, er det fordi jeg tumler lidt med en idé om egentlige produktreviews på video som alternativ til 3D visninger.

Man lad høre fra dig, hvis du har et opstartstilbud og kan levere en video til egen hosting.

Jeg sender lige en PM....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)