Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har virkeligt brug for et skulderklap .(

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo aldrig sjovt med den slags dage, jeg har selv lige været igennem en, eller rettere sagt flere.

Min kæreste skulle have været ude og rejse og vi tog derfor fredag aften til København fra Århus hvor vi bor, vi skulle så med fly lørdag morgen, lørdag morgen bliver jeg så ringet op af flyselskabet som kan fortælle at flyet er forsinket fordi de ikke kan lande i ankomst lufthavnen, og efter at flyet er blevet udsat nogle gange i løbet af dagen, ender det med vi får afvide at flyet tidligst kommer afsted søndag om middag, derfor får vi afvide at vi kan få 100£ i erstatning til hotelværelse osv, dem beder jeg så om at de bliver overført til min kærestes konto, på trods af at vi så først vil have dem ca. 5 hverdage efter. Men da jeg selv har kontanter på mig og har mit hævekort med mig så skulle de ikke blive noget problem at vi først får dem senere. Søndagen går med endnu flere udsættelser af flyet og vi får så afvide at nu skulle de være sikkert at vi skulle kunne komme med flyet mandag kl. 14, så vi tager endnu en overnatning i København.

Mandag morgen kl. 11 vil jeg så gå ned i banken og hæve penge så vi kan betale vores regning på hotellet, da jeg er meget dårligt kendt i København gik det med at spørge mig vej hele vejen frem til min bank, og jeg kommer så ind og får hævet penge til turen og til at betale vores hotel ophold. På vejen tilbage kommer der pludselig en stor gut løbende imod mig, med en kniv i hånden og inden jeg når og tænke mig om, er jeg 15.000 kr fattigere, desuden tog han mit hævekort og sygesikringsbevis, efter det får jeg så spurgt mig vej ned til Station City hvor jeg får anmeldt episoden til politiet, efter at have siddet flere timer og snakket frem og tilbage med en politimand, bliver jeg sendt ned på en anden politi station for at kigge på billeder for at se om jeg kunne udpege røveren ud fra billeder. Da jeg på min tur til banken selvfølgelig havde glemt at tage min mobil telefon med, så min kæreste sad tilbage på hotellet meget bekymret (og det gjorde det ikke bedere at jeg har ret dårligt hjerte), da jeg endelig kom ud fra politi stationen igen var klokken 15.50 og jeg havde ikke rigtigt nå i banken igen. Så jeg gik tilbage til hotellet og forklarede dem hvad der var sket, og gav dem et telefon nummer på den betjent jeg havde snakket med hos politiet. Da vi på hotellet havde lagt vores pas som sikkerhed fik vi så afvide at dem kunne vi ikke få igen, før regningen var betalt, så lige pludselig var vi fanget i København uden penge og havde ikke mulighed for at tage nogen steder hen, så det ender så med at vi bliver endnu en nat på hotellet for så at finde ud af noget dagen efter, da jeg kommer op på vores hotel værelse igen finder jeg min kæreste stortudene fordi hun var helt sikker på der var sket mig noget, og jeg må så til at forklare hende hvordan min dag er gået.

Tirsdag morgen står min kæreste og mig tideligt op for at komme i banken og for at finde ud af noget, da vi kommer ned i banken for at have nogle penge finder vi så ud af at min konto er blevet rippet for yderlige 34.000 kr, på trods af jeg dagen før efter jeg var blevet røvet havde ringet til banken og bedt dem lukke kontoen, og kun udbetale penge hvis jeg kom med billede ID, det eneste der står på kontoen er 300 kr, så dem hæver jeg og går ud og ringer til min bankrådgiver og forklare ham det hele og han lover så at undersøge hvordan de penge er blevet hævet og vil så senere ringe tilbage. Han ringer så tilbage efter 10 minutter og siger at pengene er blevet hævet af en person som havde fremvist pas som ID, underligt nok så lå mit pas på hotellet da det pengene blev hævet, låst inde i hotellets pengeskab med video overvågning. Men min bankrådgiver kunne desværre ikke gøre andet end at lave en sag ud af det, og bestille overvågnings billederne fra banken som pengene var blevet hævet i, men han kunne ikke give mig pengene tilbage endnu, og da jeg desværre står i RKI kunne ha
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:14
Jeg kan se ét lyspunkt i din dag, du blev ikke stukket ned af røveren med kniven. Du er i live og har det godt, det er noget du kan glæde dig over
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:52
Jamen kære ven dog.

Jeg har også en gang haft en rigtig dårlig dag.

Det kan hjælpe at skrive en sang om det.

Det gjorde jeg.

Ja, en anden dag gik det sådan her:
http://kjer.mymusic.dk/diskografi/sang.asp?id=37060

Jeg håber, den kan muntre dig lidt op.

mvh Hans

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)