Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjlæp mig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg sidder i en klemme og jeg håber at der er en eller flere der har et par gode råd eller forslag.

Min situation er den at jeg er "strandet" hjemme pga. hybermobile led.. Dette betyder at jeg har meget svært ved at komme rundt.

Så nu sidder jeg herhjemme og brænder for et arbejde. MEN hvis jeg skal ha et arbejde freelance - deltid - fuldtid så er det nød til at forgå fra egen bopæl.

Er der nogen af jer der kender nogen der mangler en telefondame - telefoninterviewer eller har andre gode forslag til hvad jeg skulle prøve ?

Jeg er på randen til panik for det er rimelig kedsommeligt at sidde herhjemme når man nu så gerne vil arbejde.

Det eneste jeg ikke er interesseret i er salg.

Jeg håber inderligt at der er nogen der kan hjælpe mig eller har nogle gode idèer evt. ref. til firma hvor du/I ved de mangler noget.

Med venlig hilsen

Christina Jensen

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:26

Hej Christina

Trist situation du er havnet i,.. jeg kan godt forstå at du gerne vil have noget at lave hurtigt.

Kender ikke http://www.altomhjemmearbejde.dk/ ,men måske der var noget du kunne bruge?

ellers dukker der mange forskellige links op ved denne søgning: http://www.google.com/search?q=%22du+kan+arbejde+hjemmefra%22&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8

Derudover kunne du skrive lidt om dine kvalifikationer/erfaring,.. så finder du måske en arbejdsgiver her igennem Amino :)

Held og lykke med din søgen :)

Mvh.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:36
Hej

Tak for dit svar... Jeg har været google igennem mindst 100.000 gange nu og alt hvad jeg får op er start egen virksomhed og sælg produkter. Jeg er allerede medlem af www.altomhjemmearbejde.dk og det har ikke givet noget desværre. 

Men jeg takker helt sikkert for dit forsøg :)

Mine kvalifikationer er: Salg og support på IT produkter i Sverige og derefter arbejdede jeg som kundeservicemedarbejder hos en internetudbyder i København.

Så jeg vil sige at mine kvalifikationer indenfor hmm ja hvad skal jeg sige - telefonverdenen - er i top.

Men som sagt alt arbejde der kan udføres i hjemmet har interesse lige minus salg.

/Christina Jensen

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:58
Hej Christina

Kom bare lige til at tænke på... Er du ferm på nettet? Tænker på Second Life som er en hastigt voksende økonomi på nettet med over 3,5 mio indbyggere og en  omsætning i viturelle produkter/services i dag på +800.000$ (!)

Du kan enten overveje selv at opfinde en service derinde, eller finde et arbejde! Der er flere og flere med virksomheder derinder der søger folk til at gøre reklame for deres virksomheder, gå med noget bestemt tøj, være værter til events osv.

- Bare en tanke.

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)