Jeg kan ikke lave ordnet lister i mine indlæg på min Wordpressblog, dvs. stille mine punkter op i rækkefølge efter 1, 2, 3, 4 osv... Teknisk set kan jeg godt, men den laver ingen mellemrum mellem punkterne, hvilket får det til at se mere eller mindre kaotisk ud.
Findes der et alternativ til standart editoreren? - Eller er der en anden løsning på mit problem ?
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Jeg er med på at det er i indholdseditoren du skriver, men den sætter bare den næsten "rå" tekst ind. Det er i sidens design, i CSS filen, at man bestemmer om teksten nu fx. er arial eller verdana og om teksten skal være rød eller sort. Det er også der man bestemmer hvad linieafstanden skal være. Hvis du ikke selv har lavet din hjemmesides design, og derfor aldrig haft med CSS filen at gøre, er det noget du skal bede din webdesigner om at gøre.
Nej, men jeg har gode erfaringer med at eksperimenterer (selvfølgelig med backup ;)) Og hvis min eksperimenter ikke virker, så har jeg andre gode kontakter, men det kunne da være dejligt hvis der var en herinde der vidste lige præcis hvor jeg skulle gå ind og redigerer :)
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---