Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel og redelegering - tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 4 domæner..

2 af domænerne er hostet hos one.com dvs. jeg har 2 webhoteller.

de 2 andre domæne navne linker begge til det ene webhotel hvor hele siden køres.. redelegeres blot over gratisDNS.

Det er jo ret dårligt for SEO og når man går ind på domænet og det i en frame bare henviser til xx.xx.dk er det ikke så smart.

One.com tillader dog ikke at man får lavet et script så xx1.dk vises som xx.xx.dk nu gør.

--

Jeg vil derfor gerne flytte til et webhotel hvor jeg kan samle det hele.. og som er på samme prisniveau med one.com - nogle ideer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47

Hej Joker, 

Jeg tror sagtens vi kan hjælpe dig :-)

Vi tilbyder gratis hoteller med 50 mb/500 mb trafik, hvor du kan lave noget mere end bare et frame ;-) Derudover tilbyder vi også ret billige webhoteller.

Hvis det er dk-domæner, flytter vi dem uden beregning - ellers koster det en årsafgift at flytte det. Vi har nogle af Danmarks absolut bedste priser! Og absolut ingen oprettelsesgebyr :-)

Du kan kigge forbi! www.maxiweb.dk :-) 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 01:44

Vi har et webhotel til 9 kr./mnd. Plads til 10 domæner og masser af plads og trafik. Du nøjes med 1 webhotel. Får du brug for mere, kan du opgradere til et større webhotel - Ikke noget med at købe flere. :-)

DK-domæner redelegere vi gratis. Og så får du 20% rabat, hvis du bruger "AMINO", som kuponkode, når du bestiller.

God aften!

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 03:39

Joker:

One.com tillader dog ikke at man får lavet et script så xx1.dk vises som xx.xx.dk nu gør.

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener. Vil du have vist samme hjemmeside på to domæner? I såfald er det double content og det skal de holde dig langt væk fra.

Som jeg forstår dit setup med framesettet lyder det ikke umiddelbart specielt ødelæggende, men smid adresserne op her på tråden - eller spørg ovre i SEO forummet.

Vi kan desværre ikke være med i de to herres priser. Tilgengæld har vi webhoteller med oppetidsgaranti og dansk telefonsupport, hvis det kunne friste :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:17

super tilbud :)

jeg tygger lige på det, det er nok et domæne mere der skal flyttes og leder efter en solid udbyder.

Tak for hurtig response.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:10
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)