Vi tilbyder gratis hoteller med 50 mb/500 mb trafik, hvor du kan lave noget mere end bare et frame ;-) Derudover tilbyder vi også ret billige webhoteller.
Hvis det er dk-domæner, flytter vi dem uden beregning - ellers koster det en årsafgift at flytte det. Vi har nogle af Danmarks absolut bedste priser! Og absolut ingen oprettelsesgebyr :-)
Vi har et webhotel til 9 kr./mnd. Plads til 10 domæner og masser af plads og trafik. Du nøjes med 1 webhotel. Får du brug for mere, kan du opgradere til et større webhotel - Ikke noget med at købe flere. :-)
DK-domæner redelegere vi gratis. Og så får du 20% rabat, hvis du bruger "AMINO", som kuponkode, når du bestiller.
One.com tillader dog ikke at man får lavet et script så xx1.dk vises som xx.xx.dk nu gør.
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener. Vil du have vist samme hjemmeside på to domæner? I såfald er det double content og det skal de holde dig langt væk fra.
Som jeg forstår dit setup med framesettet lyder det ikke umiddelbart specielt ødelæggende, men smid adresserne op her på tråden - eller spørg ovre i SEO forummet.
Vi kan desværre ikke være med i de to herres priser. Tilgengæld har vi webhoteller med oppetidsgaranti og dansk telefonsupport, hvis det kunne friste :-)