Hej
Jeg forstår det ikke da jeg normalt er hurtig til at opfatte, er Drupal kun for programmøre eller kræver det at man virkelig bruger timer på at sætte sig ind i det? Jeg skal ændre sider og rykke lidt rundt på forskellige ting.. Har brugt de sidste 2 timer på at klikke ALLE menu punkter igennem og er kun endnu mere lost nu! Der er f.eks. en facebook app på forsiden som linker til en gammel Facebook gruppe, har været alle menu punkter igennem men ikke set eller læst skyggen af ordet "Facebook" Er det mig der er elendig eller har jeg muligvis overset et eller har jeg totalt overset et eller andet? F.eks. har jeg endnu ikke fundet ud af hvordan jeg ændre forsiden/moduler, udover teksten. Når jeg trykker EDIT på siden eller på alt andet der hedder forside/frontpage og lign i menu'en kan jeg kun ændre tekst, men ikke facebook, billeder m.m. Help highly appriciated =) Hvis en har 5 mins på skype til evt. at logge ind og se om der er nogle konfgurationer der er helt galt eller lign. vil jeg også være meget taknemlig. Chris |
Prøv at kigge under Blocks/Blokke (Administration->Opbygning), der ligger der sikkert en blok, hvori du finder din facebook app.
Hvis du heller ikke kan ændre billeder, tyder det på at disse også ligger i en blok.