Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dato i summa...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

nej   det  er  ikke  registreringsproceduren  der  giver  den  seneste  version

du  skal  med (summaprogrammet  lukket!!!)   gå  på nettet   til    www.summarum.dk  og på knappen  download ........   der  skal  du  hente  den  seneste  version  3.7.0  hjem  til din  pc   og  så  klikke   på  KØR   så   installerer  den  sig

så  skulle  du  gerne  være  klar 

lidt afhængig  af  hvor meget  der  er blevet lavet af  panik  qua  en  version  lavet  i  noget  tidligere  end  den  her  3.7.0    -  så  skal  der  måske  laves  noget  oprydning   men  jeg  tror/håber  ikke  det skulle  være  nødvendig

Prøv  og  se  om  ikke  det  løber  glat  med  den her   3.7.0  

Go  søndag

ps.   på  dine  interesseområder  for  nemhandel, ERP TOLK, kasseapparat   m.v.   Vil  du  så  ikke  kaste  mig  en mail  med  et tlf.nr   så   vi  kan  snakkes  ved   om  hvad  du  måtte  mangle  på  de  områder???

otto bp

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:14

Hej igen..

Jeg har installeret det på min anden computer, som har XP. Der var ikke nogle problemer.

Indstillingerne i win 7 skulle ellers være korrekte jf. tidligere indslag.

/C

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 20:27

går konstateringen  om  installation  på  en  XP maskine  også på  version  3.7.0 ???

så  Ja til  din  konstatering  at  det  fungerer  OK

version 3.7.0   er  den  eneste som  virker på  Win 7    og den virker  så  bagud til  Vista XP og  jeg har  sågar  også  fået  den   gl.  version  3  til at  virke  på  Win 98  selv om  der  ikke  var  lovet  noget  om  det  fra  Stonewares side.

version 3.6.0  går an  på Windows Vista  og  bagud  osv.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)