Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af virksomhed - Få mere tid i hverdagen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en virksomhed, der kan drives via nettet eller fra Århus. Det kan være en virksomhed, der beskæftiger sig med e-markedsføring, en webshop, Business Intelligence (BI) eller noget helt tredje. 

Udkast til overtagelsesmodel
Jeg forestiller mig, at der er en iværksætter, der har opbygget en god forretning, men ikke har lyst til at drive den videre, da vedkommende hellere vil arbejde på nye projekter. Overskudet i virksomheden deles 50/50 indtil jeg har betalt for virksomheden, goodwill, forrentning etc. Overskudet er efter løn, revisor, advokat og andre omkostninger i forbindelse med køb/overtagelse af virksomheden. Jeg søger en virksomhed, hvor min løn kommer til at være minimum 40.000-50.000 DKK om måneden.

I starten kan mit arbejde foretages efter 16.00 på hverdage og i weekenderne. Når vi synes, at tingene fungerer som de skal, kan vi tage en snak om det videre forløb.

Andre modeller hører jeg gerne om, men som udgangspunkt er jeg ikke interesseret i at lægge et stort beløb for virksomheden, men leder efter en afdragsordning.

Siden 2006 har jeg bygget hjemmesider, udført e-markedsføring og lavet økonomiske og logistiske beslutningsstøtteværktøjer i Excel/VBA. Min vidergående udannelse blev afsluttet som økonom med speciale i logistik (cand.merc.logistik), december 2007.  Siden januar 2008 har jeg været ansat i to forskellige virksomheder. I øjeblikket er jeg barselsvikar og søger nye udfordringer. 

Du har mulighed for at få fast afkast fra din virksomhed, mens jeg laver benarbejdet.

Min omgangskreds opfatter mig som konkurrenceorienteret, pålidelig, tålmodig og resultatorienteret.

Venlig hilsen.

Grzegorz Nowak, GrN.dk

CV:  http://grn.dk/content/about-Grzegorz-Nowak

Portefølje:  http://grn.dk/content/portfolio

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tilføje, at jeg har bil og nyder at have kundekontakt og er god til at afholde workshops.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)