Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere øjne og meninger please

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's,

nogle gange kan man som sagt ikke se skoven for bare træer som man siger....

I et års tid har min hjemmeside været i gang og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med resultatet og trafikken på sitet.

Men nogle gange er det fedt med noget feedback på ens arbejde. Man kan stirrer sig fuldstændig blind og så ikke se de fuldstændige åbenlyse mangler og fejl.

Sitet er ment som hele danmark fælles MTB website og kan checkes ud på dette link. Der er forum, community, produkt test, artikler og megte andet.

Siden er lavet i Joomla som jeg har rodet med i 4-5 år nu. Næste store udfordring bliver at skifte fra Joomla 1.5 til 1.6

Ris og ros udbedes tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:48

siden ser rigtigt flot Smile

Jeg ville lave en længere og mere sigende titlen huske gerne alle 67 tegn google viser , husk lige vel hvad ligger du nummer 1 på google med dit domæne navn så sats i titlen på nogle andre jeg mener denne her titlen <title>singletrack.dk</title>

Der er lange tekster uden underoverskrifter H1 og H2 ,dette ville gøre dine lange tekster mere overskuelige vis der var disse overskrifter i disse tekster.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:07

En fin hjemmeside under de irriterende bannere :)

Prøv at sæt fokus på indholdet alt efter hvor vigtigt det er. Min tur igennem siden nogenlunde således "Top-banner -> Hovedmenu -> Side-bannere -> Login-boks", og så klikkede jeg på "Netværket".

Prøv at hiv det interessante op så jeg ser nye kommentarer, artikler, tråde, events og blogs inden jeg ser reklamer og bannere(både dine og reklamer).

Og så synes jeg ikke der er noget ved dit logo. Jeg skænkede det ikke en tanke før jeg kiggede siden igennem igen.

Fra København N
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:52

Hej med jer og tak for kommentarerne.

@ Mikael: Med beskrivelsen mener du da meta beskrivelsen eller hvordan? Den er på listen over ting der skal optimeres.

Hvor er det at der ikke er underoverskrifter i H1 og H2. I selve artiklerne eller..

@ Intetsigende: Kan godt følge dig, måske jeg bør trække lidt af det vigtige opad på siden, god pointe der.

Ang. logoet, så er der planer ;o)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:36

CycleWorks:

Hej med jer og tak for kommentarerne.

@ Mikael: Med beskrivelsen mener du da meta beskrivelsen eller hvordan? Den er på listen over ting der skal optimeres.

Hvor er det at der ikke er underoverskrifter i H1 og H2. I selve artiklerne eller..

jeg kan f.eks. ikke overskue betingelsen siden der er samme skrift størrelse det er ikke særligt bruger venligt overfor ordblind og gammel mennesker især med alle kan dog have glæde af der er overskrifter i lange tekster h1 og h2 i stedet for samme skrift størrelse ved nyt afsnit

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)