Hej Amino''er... Hvis I vil have designet bannere, så får I en god amino-pris.. ![]() Se referencer på www.bannersalg.dk |
Skal du have lavet et banner? eller flere? :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Hej jakob, Det kan jeg faktisk også klare... Hvilken størrelse? Send evt. en PM |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg får muligvis brug for nogle bannere inden længe der er dog lige et par ting der skal falde på plads først.. Hvad kommer sådan nogle til at koste mig?? ![]() Venlig hilsen Ania Christiansen |
Hej Ania, Nu snakker vi om bannere til web, ik? :-) Hvilke størrelser skal det være? mvh William |
Kan du også lave stof/tæppebannere. Vi taler om farvetryk på sort molton (tæppe) |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Andersen, Ja, vi har et cms system. Skriv en PM om hvad du skal bruge mht. design, så får du en pris. mvh |
Hej Bent, Jeg er svar skyldig.. Kan du uddybe Molton tæppe lidt? Så finder jeg ud af det og vender tilbage senest fredag. Mvh |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)