En kammerat og jeg er igang med at starte et nyt eksklusivt festkoncept op i København. Og vi kunne godt tænke os nogle sponsorer, som kunne hjælpe os økonomisk og gøre det hele mere eksklusivt.
Nogle som har erfaring angående sponsorering af fester?
Altså for at folk skal kunne hjælpe jer, bliver de jo nød til at vide hvad konceptet går ud på. Ellers har man ingen jordisk chance for at sige, hvordan man kan få sponsorer med på jeres ide, da vi intet ved om ideén, udover det er noget eksklusivt?
Vil svare til jeg spørger; Hvordan får jeg flere kunder? Uden at fortælle om, til hvad og om det jeg tilbyder.
Håber I forstår, men når I fortæller lidt mere, er jeg sikker på der vil være en masse behjælpelige amino'er.
Hvis I gennem kontakter eller andet, kan drage danske "kendisser" til, så er det et godt udgangspunkt hvilket gør at spurtfirmaerne gerne vil kædes sammen med jer.
Men det er svært, at gøre det fra start af da I intet navn har i branchen. Men hvis i kan få opbygget jeres navn som noget eksklusivt, så burde det ikke være svært at skaffe sponsorer!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Vil i lave eksklusive fester eller give folk en følelse af at de er eksklusive for en aften?
For så får i ikke de dyre mærker med på det, da de mennesker, som dukker op ikke har råd til at købe disse flasker alligevel.
Og hvis det skal være eksklusivt så håber jeg at I har et ret stort netværk af "jet-setter", for ellers er det super svært at starte sådan noget op i Danmark!
Men husk lige og tænk over om det er en følelse/oplevelse, eller om igår efter at få de "dyre" drenge ind!